להיצמד למקור החיים

שאלה: איך אפשר לקבוע את ההשתוקקות של האדם למרכז הקבוצה? במה זה מתגלה?

תשובתי: אפשר לקבוע את זה פיזית. יש לנו אנשים שנמצאים שנה וחצי, שנתיים בקבוצה. הם מעבירים הרצאות בצורה נהדרת, מדברים באותה השפה, שאני שומע ומקנא בהם, אבל בפנים, אין כלום: הם לא משתוקקים לא למרכז הקבוצה ולא לאיחוד עם החברים. הם עובדים בצורה נפלאה בלוגיסטיקה, בהפצה, בכל עבודה טכנית, אבל הלב שלהם בינתיים מת.

שאלה: אז בשביל מה הם יוצאים החוצה לקהל?

תשובתי: אנחנו נותנים להם הזדמנות להתאמן בהרצאות כאלה, שהן פשוט מעבירות מידע ומציתות מבחוץ. בזה הם לא מזיקים בשום דבר, הם מוסרים מידע, מעבירים במקצת התעוררות והתפעלות, זה דבר נורמאלי.

אם לא הייתי מרגיש את האדם מבפנים, את המרכיב הרוחני שלו, אז הייתי רואה את זה מבחוץ, לפי ההתנהגות שלו, כי הוא לא רץ לקראת החברים, למרכז הקבוצה, כמשהו שמשתוקק לשתות משם לרוויה, אין לו את זה. וזה דבר הכרחי! אתה מרגיש, שבלי זה אתה לא חי, אתה חייב להיצמד למקור הזה של החיים! ואם זה לא קיים, אז אתה עדיין שום דבר ואף אחד.

זה נוגע גם לגברים וגם לנשים. אין כאן סימני מין חיצוניים. ישנו רק רצון פנימי וזה הכול! קיימים איזה שהם הבדלים ספציפיים של הגישה החיצונית להפצה אצל נשים וגברים, אבל באופן כללי, אין שום מכשולים. בעולם שלנו יש יותר מורות מאשר מורים.

על הנשים גם כן רואים, עד כמה הן משתוקקות לקבוצה הנשית שלהן ומתחילות לעבוד ביניהן. הן רוצות להתאחד, מבלי לשים לב לגחמות (קפריזות) הנשיות הגשמיות שלהן, כאשר כל אחת מסתכלת על האחרות כעל מתחרות. הן מתעלות מעל זה. כל אחת מרגישה את הרצונות הפנימיים של האחרות.

יש לנו דוגמאות מסוג זה. אני מכיר כאלה נשים. הן, ככלל, כבר לא צעירות, נכנסו למחצית השנייה של חייהן, אבל מאוד רציניות ומאוד מסורות ונאמנות. נשים יותר נאמנות לרעיון מאשר הגברים.

מתוך שיעור בנושא "קבוצה והפצה", 20.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מוליך של האנרגיה האינטגרלית
ללא בעירה פנימית, אין הצלחה
הכנה בפעולה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest