דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לדעת להעמיד את עצמך תחת השפעת הסביבה

לדעת להעמיד את עצמך תחת השפעת הסביבה

שאלה: עכשיו, כשיגיעו כל כך הרבה אנשים לכנס "קבלה לעם" העולמי, האם יוכל כל אחד מאיתנו להשׂיג את הרגשת העולם הרוחני?

תשובתי: זה תלוי בנו לחלוטין. אני סבור שאנחנו נמצאים במצבים מתקדמים טובים מאוד, בהכנה נכונה. בזמן האחרון כל יום ישנן הרבה עליות וירידות חדות . אני מאוד שׂמח מזה. אלו הם מצבים טובים מאוד, כי בשביל חיבור נכון אנחנו חייבים לגלות גם את הרע וגם את הטוב. וגם הרע וגם הטוב מתגלים בזה אחר זה, לסירוגין. ולכן כל המצבים שאנחנו עוברים, זו הכנה שהאדם עובר דרך התפעלות והתרגשות. על כולנו להרגיש לא את השלווה והמצב הסטטי, אלא להרגיש כמו לפני אירוע חשוב מאוד, לעבור הרגשות ותחושות פנימיות.

עלינו להבין, שכל המצבים שאנחנו עוברים עכשיו, ניתנים לנו מלמעלה, יש צורך בכל אחד מהם. ובניגוד למצבים האלה אנחנו חייבים לבצע את כל מה שמוטל עלינו. אם אני מעמיד את עצמי תחת השפעת החברים, מבטל את עצמי, כאילו שסוגר עיניים ולא חשוב לי בכלל מה אני רוצה, אלא רוצה רק להרגיש את השפעתם, זוהי ברכה מלמעלה. היה נדמה שזו עבודה פשוטה, אך מייד מופיעות הפרעות, מחשבות מדאיגות, שאין בהן שום דבר ממשי. אך זה מגיע בכוונה, ועלינו להתגבר עליהן ולהישאר תחת השפעת הסביבה.

אנשים שיודעים לעבוד בצורה כזאת, מרוויחים בהרבה. הם אינם מנתקים את עצמם מההפרעות, אלא בולעים כל אחת מהן, מעל לכל הפרעה הולכים באמונה למעלה מהדעת, בכך שמסבירים לעצמם שכל מה שמתרחש עכשיו בכנס חשוב להם יותר. והם עוברים "לשם ובחזרה": כל פעם יש להם כניסה ויציאה מהמצבים, מתנתקים מהכנס וחוזרים חזרה, כמו שנאמר: "כי מציון תצא תורה", מהיציאות (הירידות) ייצא אור. מסוג כזה של יציאות וכניסות (למצבים רוחניים), כשישנן הפרעות, ואנשים כל הזמן מנתחים ובודקים את המצבים שלהם, משם יוצאת התורה, כלומר סוף סוף מופיע בהם האור.

אם האדם יצליח להתנהג בצורה כזאת ויחד עם זה לשיר ולרקוד, אז אין דבר טוב מזה. ואם הוא יחזיק את עצמו בצורה כזו, ללא צל של ספק הוא ירגיש את העולם הרוחני. האדם פתאום ירגיש שהעולם נצחי, שהוא כולל ומחובר הדדית ושהוא עצמו נמצא בזרם של איזה כוח עליון מיוחד.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך ההרצאה הפתוחה בבית "קבלה לעם", 26.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
התכונן לגילוי
לעומק עד אין סוף

One comment

  1. אילנית לוי

    בהצלחה לכולם!!!באמונה שלמה שכולם ירגישו רוחניות.מתוך התכללות
    ערבות!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest