לדלג על השבירה

2012-03-25_736_w.jpg

שאלה: כיצד צריך לתפוס את "תלמוד עשר הספירות", בכך שקוראים על איזה שהן תופעות, מושגים, שמות של "פרצופים", של "עולמות"?

תשובתי: "תלמוד עשר הספירות" מתאר את המערכת שמטפלת ומנהלת אותנו מעולם אין סוף. בעולם אין סוף יש את כל התוכנית מתחילתה ועד סופה של הבריאה, ומערכת העולמות מחלקת אותה לשלבים, לסדר עוקב של פעולות שעל ידן אנחנו גדֵלים.

שאלה: כיצד זה פועל עלינו, איך זה מנקה אותנו כדי שנהיה מחוברים יותר לקבוצה?

תשובתי: המערכת העליונה עובדת עלינו בתנאי שאתה מסכים שהיא תעבוד עליך, כדי להביא אותך לאיחוד עם הבורא. כלומר, אתה בוחר או ב"דרך תורה", דרך האור, או ב"דרך ייסורים", אחד מהשניים.

אבל במערכת הזאת אין שתי דרכים, אלא יש סדר כוחות שפועלים ונפעלים בצורה מדויקת והחלטית מתחילת התיקון ועד גמר התיקון. הכול תלוי בזה, איך אתה מקבל את השפעתם של האורות האלה שמגיעים אליך דרך כל ה"פרצופים".

מערכת העולמות משפיעה על הנבראים בצורה סדירה ומדויקת. אבל הנבראים יכולים לקבל את ההשפעה הזאת בצורה נכונה ולהתקדם בדרך יפה ומהירה, שבזה הם עושים נחת רוח לבורא, ואם לא, אז הם מוצאים את עצמם בדרך של ייסורים.

המערכת כל הזמן מוציאה פקודות שחייבות לצאת מתוכה.

שאלה: מה זה נקרא, לקבל עכשיו את ההשפעה הזאת בצורה נכונה?

תשובתי: בצורה נכונה, זה נקרא, למען החיבור. כי אנחנו צריכים לחבר את הכלי הכללי שלנו שידלג על השבירה ושייקח את כל השבירה הזאת לתוכו.

בהתחלה, היה קיים רק רצון אחד, אחר כך בא האור וחילק אותו לשניים, בכך שנכנס בינינו. עכשיו, בין הרצונות שלנו יש אור או בורא, אבל עם מינוס, בצורה שלילית.

heb_o_rav_bs-tes-16_2014-12-08_lesson_pic27

יש נברא אחד, ויש נברא אחר, וביניהם הבורא בצורה שלילית, כלומר פרעה, אור עם סימן מינוס. ואנחנו צריכים להפוך אותו לפלוס, בזה שכל הזמן מכירים וקובעים על כל פעולה ופעולה שמתגלה שאין עוד מלבדו ושהוא טוב ומטיב.

ביני ובינך מתגלה "מינוס" גדול ואנחנו הופכים אותו ל"פלוס", הופכים את החושך לאור. בסופו של דבר, בינינו, בכל המערכת הזאת, מתגלה ושולט האור, וזה נקרא שאנחנו מתלבשים על הבורא, נמצאים בדבקות עימו.

העיקר, זה לא לשכוח, שכל הרע זה פשוט הבורא שמתגלה בצורה הפוכה. על ידי השבירה האור נכנס לתוך הכלי, ואם עכשיו אנחנו נהפוך אותו מרע לטוב, אז נגיע לדבקות של אור וכלי, שעל זה נאמר: "הוא ושמו אחד".

מתוך שיעור "תלמוד עשר הספירות", 08.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
האדם הוא החלק הכי פנימי במערכת העולמות
הנקודה שמקשרת אותי עם העולם החיצוני
מערכת הבריאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest