דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לגשת לאנשים עם כל טוּב

לגשת לאנשים עם כל טוּב

מתוך שיעור מס' 3, כנס שבדיה

שאלה: באיזה אופן צריך להפיץ כדי להיפטר מהפחד?

תשובתי: כאשר אנחנו יוצאים להפצת השיטה האינטגרלית להמונים, אנחנו אף פעם לא מדברים על שום דבר שלילי. בשום פנים ואופן אסור לנו להפחיד אותם, כי ממילים רעות הם רק יתפזרו לכל הכיוונים. אנחנו תמיד מדברים רק על טוב, על אושר ואהבה, על כך שאנחנו רוצים להשיג את זה.

לא צריך לכוון את האדם לרע, בכך שמשכנעים אותו שיהיה עוד יותר גרוע. זה לא נכון לעשות זאת, זו אינה גישה בריאה, לא מתוך אהבה. להיפך, אנחנו רוצים להעלות אותו, לתת לו יותר ממה שיש עכשיו. טוב לך? יהיה עוד יותר טוב. רע לך? גם כן יהיה טוב יותר! אנחנו צריכים לחשוב רק על איך לגשת אליהם עם כל טוּב, כדי שהם יפגשו אותנו בשמחה.

ודאי, שאנחנו יכולים לדעת מראש אילו בעיות יש להם כדי להתחיל רק בהתחלה בשיחה ומייד לעבור לטוב יותר.

ודאי, שאדם יכול לומר: "אני לא צריך שום דבר, אצלי הכול בסדר, תשאירו אותי במנוחה". צריך ללמוד איך לדבר איתו במצב כזה מבלי להזמין רגשות שליליים. צריך ללמוד להימצא כל הזמן במפתח חיובי, צריך להיות רק "קו ימין". אם הוא יתפתח באדם, אז הוא יראה לו על "קו שמאל".

שאלה: איך אנחנו יכולים להיפטר מפחד עצמי בזמן ההפצה?

תשובתי: אם אתה הולך להפיץ מטעם הקבוצה ומטעם הבורא, אז הפחד העצמי נעלם.

מאחוריי נמצאת קבוצה. הבורא נמצא יחד איתנו. לפניי נמצא העולם או איזה אדם נפרד, זה לא משנה. מי הוא? זה גם כן הבורא. יוצא, שלפניי ומאחוריי נמצא הבורא.

העולם לא קיים, העולם, זו ההשתקפות שלי בתוכי. אין קבוצה ואין בורא. כל זה, גם ההשתקפות בתוכי. אני צריך להביא את כל זה לכך, שאין עוד מלבדו.

לגשת לאנשים עם כל טוּב

אם אני פועל בצורה כזו, אז לא מופיע אצלי שום פחד. בעבודה עם בני אדם, אני יודע שעכשיו אני עומד לפני הבורא שמשחק איתי בצורה כזאת. מצד שני, אני פונה אליו, ובו זמנית נדבק לבורא שנמצא מאחוריי. כי הכול נברא כדי שאני אחבר דרכי את כל העולם בכל הרבגוניות שלו עם הכוח היחיד ששולט בכל היקום, עם כוח ההשפעה והאהבה. ואז אני אגלה אותו, הוא יתגלה לי.

מתוך שיעור מס' 3 מכנס בשבדיה, 30.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
התרופה האוניברסלית שעושה פלאים
הבורא, בכל חפץ של העולם שלנו
הפצה: ברכות ובהתמדה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest