דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לגלות את השדה של הבורא

לגלות את השדה של הבורא

שאלה: איך אפשר להגיע לקשר רגשי במעגל, ללא מילים?

תשובתי: אנחנו קיימים במרחב, בשדה שנקרא "הבורא". כדי להרגיש אותו, עלינו ליצור בתוכנו תכונות תואמות הדומות לשדה הזה: השפעה, קשר, אהבה, האצלה.

אין לנו את התכונות האלה. נבראנו מראש הפוכים לשדה של הבורא, כלומר בתוך האגו, בקבלה, בזלזול באחרים, מרוחקים מאחרים וכולי. זה מסודר כך כדי שניצור בעצמנו תכונות הדומות לשדה העליון שמושגות בחיבור נכון בינינו. לכן, אנחנו משתדלים להתאחד במצבים שמבוססים על האגו שלנו, כאשר אנחנו שוללים זה את זה, שומרים על מרחק הולם זה מזה. נבראנו בכוונה אגואיסטים, כדי לפעול כנגד האגו, להתעלות מעליו וליצור בתוכנו תנאים שבהם השדה הכללי המשותף ימלא אותנו, ונוכל לתפוס אותו בחוש החדש שנוצר על ידינו שנקרא "קשר הדדי".

אם ניצור את התנאי הזה, אז נגלה בתוכנו את הכוח העליון, את הבורא, את התוכנית שלו, את הכוח שלו, את התוכניות שלו ביחס אלינו ועוד. יהיה לנו מובן כיצד לפעול בצורה טובה יותר, מה לעשות. נרגיש קיימים  בתוך השדה הזה במצב של נצחיות ושלמות.

כדי להשיג תכונות של השדה העליון ולהתחיל להרגיש אותו לפי חוק של השתוות הצורה, עלינו ליצור בינינו מגע הדוק. לכן כל האימונים שלנו מכוונים רק לכך, כדי להביא אותנו למצב שבו בהתעלות מעל לאגו, מבלי להשמיד אותו, אלא בניגוד אליו, אנחנו מתחברים בינינו.

זוהי עבודה מעשית מאוד מורכבת וממושכת, אבל היום זה ביכולתו של כל אחד, מי שרוצה יכול לרכוש אותה. אז, האדם יגלה את הכוח העליון שממלא את העולם שלנו. הוא יידע, לשם מה ואיך הכול מתרחש איתו ועם אחרים. העיניים שלו ייפקחו על כל מה שמתרחש בעולם הזה, בחיים האלה, ועל מה שמחוצה להם.

מתוך שיעור וירטואלי, 22.10.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest