דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לגלות את הבורא? – ההזמנה התקבלה!

לגלות את הבורא? – ההזמנה התקבלה!

laitman_2011-03-22_1888-70.jpg

אנחנו חייבים להבין שאנחנו נמצאים מול הבורא, הכוח הטוב והמטיב, שאין עוד מלבדו. מה אתה מבקש ממנו?… הוא מתייחס אליך במאה אחוז טוב ואינו משתנה. מה אתה מתכוון לבקש? שהוא יתייחס אליך ב-101% טוב?…

הבקשה שלנו לבורא נקראת התפתחות כלי הקליטה שלנו. ואז, על ידי בניית הרצון שלי, כשאני מעניק לו כל פעם צורה יותר ויותר נכונה, אני משיג כזה מצב, שבו אני חייב לגלות את הבורא במלואו, בצורתו האמיתית. זאת נקראת תפילה. ואז אני מגלה אותו.

אינני מזמין מהבורא שום פעולות. הרי הוא "אחד, יחיד ומיוחד" ו"אין עוד מלבדו". ניתן לומר שהוא פועל באופן קבוע, וניתן לומר שהוא אינו פועל כלל, אתה נמצא בתוכו, וזה הכול, אין בו כל שינוי. הכול תלוי בצורה שבה אנחנו מתארים לעצמנו את הבורא.

לכן "להתפלל" פירושו גם "לדון את עצמך". אנחנו דנים את עצמנו, משתנים, ובזכות השינויים הפנימיים שלנו, מרגישים מציאות חדשה ושונה. ולכן אנחנו תמיד מדברים מצד הכלים (הרצונות), ואילו האור העליון, הבורא, נמצא במנוחה מוחלטת.

לכן הבקשה לבורא מתבטאת רק במידה שבה אני תיקנתי את עצמי, רכשתי כלי קליטה חדשים, שבהם אני משיג את הגילוי של "אין עוד מלבדו", ו"טוב ומטיב". ומהבורא עצמו אף פעם לא נובעות שום פעולות.

מתוך שיעור על מאמר מהספר "שמעתי", 26.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הטוב צריך להתגלות
הקשיים הם עזרה מלמעלה
להתפלל כדי להשתנות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest