דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לגלות אהבה ודאגה אחד לשני

לגלות אהבה ודאגה אחד לשני

שאלה: האם נגיף הקורונה עובד עלינו כדי שנלמד להיפטר מהאגו ונתחיל לגלות יותר אהבה ודאגה ביחס אחד לשני?

תשובתי: נכון מאוד.

שאלה: האם בראש ובראשונה צריך להתחיל מאנשים קרובים?

תשובתי: לא. אנחנו מתאספים בקבוצות לפי ההשתוקקות שלנו לתיקון עצמי. אותם אנשים, שמגיעים אלינו, לומדים יחד וביניהם מופיעה מערכת תיקון חדשה. אבל אלה לא אנשים קרובים, לא קרובי משפחה.

שאלה: אין טעם להתחיל מהמשפחה? בדרך כלל אנשים מתחילים ליצור יחסים במשפחה עם כוונה אגואיסטית כדי לקבל אהבה, דאגה, תשומת לב. וכאשר לא נותנים לך מספיק, אז מופיעים עימותים, אז יכול להיות שעדיף להתחיל מהמשפחה שלי?

תשובתי: האם תוכלי ללמד אותם להשפיע, האם הם מסכימים לשמוע על כך? האם הם מסכימים שתחילה צריך להשפיע ורק אחר כך לקבל? ובכלל להגיע למצב שכאשר אתה משפיע אתה מקבל.

שאלה: אני תופסת את המושג השפעה, קודם כל כאהבה ודאגה לאחרים. אבל אני רואה, שבבני אדם יש מעט אהבה. יש בהם תשוקה לקבל אהבה. כאשר הכרתי לראשונה את חכמת הקבלה, הבנתי שחכמת הקבלה, זה המקור, ודרך התפתחות התודעה אפשר לעזור לך לקבל את האהבה הזאת. כמו סוללה, שאליה אתה מתחבר ודולה משם אנרגיה. הייתי רוצה לחלוק את הכלים הללו עם אחרים. ממה להתחיל? מה לייעץ להם ללמוד, לקרוא?

תשובתי: לשם כך יש לנו מאגר תוכן עצום שמתורגם ל – 70 שפות, מפני שהתלמידים שלנו חיים סביב כל כדור הארץ. ספריה מדהימה. נגישות בחינם באינטרנט.

שאלה: האם אפשר לסלק בורוּת ביחס לחכמת הקבלה? כאשר התחלתי לספר על חכמת הקבלה אצלי בדף האינסטגרם, אז הבנתי שאצל אנשים יש הרבה מאוד סטריאוטיפים בתחום חכמת מהקבלה, הם לא מבינים את מהותה.

תשובתי: אין מה לעשות. צריך פשוט לתת להם את החומרים שלנו. עדיף ללמוד את מה שכתוב לפי השיטה למתחילים. כך במשך פרק זמן קצר אנשים יוכלו להבין, על מה מדובר בצורה נכונה ומדויקת, ללא דימויים שגויים.

מתוך תוכנית טלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן, דשה גורוד, פסיכולוג", 14.07.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest