דף הבית / קבלה ומדע / טבע / לא סוף העולם, אלא תחילתו!

לא סוף העולם, אלא תחילתו!

photo_rav_gh70_063.jpg

שאלה: אם נגיע לאיזון, האם תהיה אפשרות לעצור את אסונות הטבע? הרי כבר הרסנו את העולם…

תשובה: הרסנו את העולם, ומזמן עברנו את נקודת האל-חזור. לפי כל ההערכות אנחנו יכולים להתקדם רק לקראת הסוף, ומהר מאד!

אך אם נגיע לאיזון עם הטבע במחשבותינו וברצונותינו, נוכל לעצור את כל השיבושים בטבע ש"אין להחזירם". התופעות הללו הן לא התוצאות של ההפרות שאנו עושים בגשמיות (צריכת יתר, זיהום סביבתי), אלא הן התוצאות של היחס שלנו (מחשבות ורצונות אגואיסטיים).

נתונים מדעיים אחרונים מראים, כי השינויים הנגרמים לסביבה על ידי פעילות האדם קטנים מאד ולא יכולים לגרום לאותם שינויים שאנו רואים בטבע.

השינויים בטבע הם תוצאה של תכנית הבריאה, שמטרתה להביא אותנו לרמה הגבוהה ביותר של הקיום. זה בלתי נמנע.

במידת הגעתנו לאיזון עם הטבע ביחסי הערבות בינינו, נשפיע על כל הרמות התחתונות: דומם, צומח וחי. והכול יירגע. הרי כל הבעיות (התקוממות הטבע) נוצרות רק בגלל חוסר האיזון בין האנשים.

כל האסונות והמשברים בעולם הם גילוי הכוחות הלא מאוזנים. אלה הכוחות האגואיסטיים שלנו, שגורמים לתוצאות האלה בדומם, בצומח, בחי ובמדבר.

בתוכי מתפרץ הר געש, בתוכי סוער הצונאמי, בתוכי, בדרגות הדומם, צומח וחי אין איזון. לכן אני רואה לפני תמונות כאלה, הן מראות מה שקורה בתוכי!

לא יהיה סוף העולם. נגיע ל"כמעט סוף העולם", וזו תהיה נקודת מפנה לחיים החדשים. חוכמת הקבלה מציעה את עצמה כמאגר של ידע ועצות איך להתנהג במצב של משבר, כדי לצאת ממנו קל יותר ומהר יותר אל הקיום המושלם.

פוסטים קודמים בנושא:
הגיליוטינה של חוק הטבע
ושוב על סיבות הייסורים שלנו
מה מביא אותנו לאיזון עם הטבע?
ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, מציאות מדומה, טבע

One comment

  1. מתוך קול התור, הגר"א

    כאמור, תכלית עבודתנו במצות קבוץ גלויות וישוב ארה"ק בדרכי האתחלתא כמבואר בפרקים הבאים, – לקרב הגאולה בפועל באיתערותא דלתתא ובביעור רוח הטומאה מן הארץ, לשם יחוד קוב"ה ושכינתיה ע"י יחוד ב' המשיתין ביחוד וקשר חזק בר קימא, בתפקידם של שני מליצי יושר שהם חנוך ואליהו – – מט"ט וסנדל ("חנוך ואליהו" בחושבנא "קול" הצפון בסוד הגדול של קול התור), זאת המסילה לאלקינו להחזרת השכינה לציון וביאת הגואל בב"א8.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest