לא נצליח להסתתר

שאלה: בזמן האחרון האנטישמיות מתרחבת בכל העולם בצורה יוצאת דופן. אך נוצר הרושם שהבעיה היותר רצינית היא ביהודים עצמם שמתנגדים ליהדות ולישראל, ולא האנטישמים הפשוטים שמופיעים נגד היהודים?

תשובה: ישנה ליהודים בעיה אחת בלבד, והיא, להכיר בייעודם ובתפקידם בעולם שאותו הם חייבים לממש דווקא בימינו, כפי שאומרת חכמת הקבלה. ובכלל, כל המשבר העולמי בא עקב זה שעם היהודי לא ממלא את תפקידו ואחריותו להביא אור לאומות העולם בזכות החיבור בתוכו.

בעצם, הבעיה הפנימית של ישראל הופכת לבעיה כללית של העולם כולו.

נפגשתי עם אנשים מפורסמים רבים שהם אנטישמים מובהקים, ואפילו איתם הגענו להבנה הדדית מסוימת. יש לנו כביכול כיוון משותף. אף על פי שהם לא מבינים את כל הבעיה לעומק, הם מודעים בתת ההכרה לכך, שהיהודים מחזיקים ברשותם כוח מיוחד, כלל עולמי. וכל הבעיה היא, שהכוח הזה הוא שלילי ולא חיובי.

נכון לעכשיו, הכוח הזה מתגלה כשלילי. אמנם ניתן להפוך אותו לחיובי. לכן אני אומר לאנטישמים, שאני מודה ומצדיק את טענותיהם כלפי היהודים וכלפי ישראל. הם מתפעלים מזה שאני מסכים איתם. אבל אני מסביר להם את מבנה המערכת כולה ומה באמת צריך לעשות.

די קל להסביר את כל זה לאנטישמים ולהגיע איתם להבנה, אבל להעביר את זה ליהודים עצמם הרבה יותר קשה. ידוע שהעם שלנו נקרא "עם קשה עורף", הוא עקשן מאוד ולא רוצה לשמוע שום דבר. היהודים רוצים להיות כמו כל אומות העולם, להיות דומים לכל השאר. הם משתדלים להסתתר בין העמים השונים, אבל לא מצליחים בזה ולעולם לא יצליחו!

הרי על פי התהליך הכללי שהאנושות עוברת יחד עם כל הבריאה, היהודים מוכרחים להתחבר ביניהם ולשמש דוגמה לכל העולם, וזה נקרא להיות "אור לגויים". ואז דרכנו יזרום האור, הכוח החיובי לכל אומות העולם שירגישו שהיהודים, שהם מקור האנרגיה השלילית לשעבר, עכשיו הפכו למקור האנרגיה החיובית.

כאשר אני מסביר את זה לאומות העולם, הם מסכימים איתי. אך כאשר אני מדבר על כך עם היהודים, הם מסרבים לשמוע, מפני שזה מחייב אותם. לאומות העולם קל יותר מפני שזה לא מחייב אותם. הן מוכנים באמת להשקיע כוחות בזה, לעבוד ולתמוך. לא סתם כתוב בנביאים שאומות העולם ייקחו את בני ישראל על כתפיהם ויביאו לירושלים.

הם מוכנים לעזור לנו אבל בינתיים עוזרים בצורה שלילית ודוחפים באמצעות מלחמות והפגנות אנטישמיות. בצורה כזאת הם יאלצו אותנו לחשוב על גורלנו, על הייעוד ועל התפקיד שלנו.

בעתיד, הכוחות האלה יתגלו בצורה יותר ויותר חזקה. בדומה לגרמניה הנאצית שקבעה חוקים מיוחדים עבור היהודים, כך זה יהיה בכל העולם. ובאמת, הנביאים כותבים שבמידה ועם ישראל לא יחזור בעצמו למצב של "כאיש אחד בלב אחד", כל אומות העולם מתקוממות נגד ישראל ומתחילות להילחם איתה מהים, מהיבשה והאוויר.

לכן, שום דבר טוב לא מחכה לנו, העזרה לא תגיע משום מקום, מכיוון שכל העולם, עד המדינה הקטנה ביותר, יהיו נגד ישראל. אך במידה ונתחבר, ננצח על ידי כוח האיחוד שלנו. כי ברגע שנתחיל להתחבר, כוח האיחוד יזרום דרכנו לאומות העולם והם יפסיקו להילחם.

יוצא מכך, שאומות העולם חייבים ללחוץ על ישראל עד הרגע האחרון, עד שכמעט משמידים אותה. ואם באותו הרגע היהודים מתחברים, אז כל העולם ניזון מאיתנו, מקבל מילוי ומיד מפסיק את המלחמה.

מתוך התוכנית "אנטישמיות", מס' 21, 21.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
האבולוציה דוחקת אותנו לפינה
אומות העולם יעזרו ליהודים להתאחד
בגלי שנאה ובגלי אהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest