דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / לא ניתן לנצח את ישראל על ידי טילים

לא ניתן לנצח את ישראל על ידי טילים

הערה: לאחרונה נערך פורום שהוקדש לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ. הסטטיסטיקה טוענת שביום שבו התקיים הפורום, ישראל הדפה 800 התקפות סייבר על שדה התעופה ומטוסים של מנהיגי עולם.

תגובתי: זו למעשה המלחמה הבאה. בשביל מה להרוג בני אדם מה התועלת? זה גם עולה לך יותר. ואילו במתקפת סייבר זה נעשה בשקט, מפני שלכאן מגיעים כל המנהיגים, וכאן מעניין "לחסל" אותם. המלחמה הזאת נערכת כל יום, רק לא בקצב כזה ולא בכזאת אינטנסיביות, לא כולם ביחד.

הערה: האקרים שישבו במדינות שונות, ניסו לשבש את מסלול הנחיתה של לא פחות מ – 60 מטוסים בשדה התעופה בן גוריון.

תגובתי: על פי חכמת הקבלה האנושות יכולה לחזור שוב על הגורל שלה ולחסל את עצמה במלחמה תרמו-גרעינית, ואז כעבור אלפי שנים היא תיוולד שוב ותצמח, כמו בצ'רנוביל, ושוב ההיסטוריה תחזור אבל כבר בצורה טובה יותר. מפני שלאחר כזה אירוע המוטציות תהיינה טובות יותר. הן ישמרו בתוכן את כל הבעיות של העבר וכבר לא תחזורנה עליהן.

הערה: זה כמובן, תסריט נורא, במיוחד לאחר השואה.

תגובתי: אבל לא חוזרים על הבעיות העבר.

שאלה: בעולם מתרחשות הרבה פגישות חשובות שאליהן מגיעים מנהיגי העולם. למה עכשיו ניתן בצורה כל כך ברורה לראות זאת על ישראל?

תשובתי: זו אהבה כוללת, מתאספים כל ראשי הממשלה ובו-זמנית נערכות התקפות סייבר.

הערה: התוצאה היא של סיפור רומנטי מאוד, כל ראשי הממשלה מתאספים, ישראל הודפת את ההתקפה הזאת… זו הרי ישראל! לכן ההדיפה תמיד צריכה להיות. כלומר ההאקרים אף פעם לא יצליחו?

תשובתי: הם אף פעם לא יצליחו.

שאלה למה זה קשור?

תשובתי: עם זה, שלעם ישראל יש שליחות, יש משימה בעולם הזה. משימה שנחוצה לעולם כולו, ולכן שום דבר לא יקרה לישראל. לכן, כאן זה המקום הבטוח ביותר על פני האדמה. בכל פינה בעולם שתבקר, תמיד אפשר לחשוב: "כאן בטוח, טוב, אבל…". ואילו בישראל, למרות שלא בטוח ולא טוב, שום דבר לא יקרה.

הם צריכים להיווכח דרך כל הניסיונות ששום דבר לא יצליח להם ולשאול את עצמם למה זה לא מצליח לנו? ואז לחפש ולמצוא את התשובה. אבל אם לא ימצאו תשובה, אז לשמוע תשובה כביכול לא הגיונית ממקובל ולהסכים.

שאלה: אלו שינויים צריכים להתרחש כדי שהאנושות תגיע לזה?

תשובתי: גם זה תלוי בעם ישראל, אם יוכל להסביר לכולם בעולם, מיהו, מה הוא, לשם מה הוא קיים.

שאלה: ואיך עם ישראל יכול לרצות לעשות זאת?

תשובתי: צריך לשמוע את מה שאומרת חכמת הקבלה. כל בני האדם בעולם צריכים לדעת בשביל מה העולם קיים,  לאיזו מטרה, ומה חייב לעשות כל אחד מהנבראים כדי להביא את העולם הזה למצב האופטימלי.

שאלה: וכאשר כולם יהיו "תחת הכובע" של ישראל, איזה חוק צריך ליישם? אלו חוקים אנשים צריכים לקיים ביניהם?

תשובתי: השתתפות מוחלטת, מלאה, הדדית, התייחדות, התקרבות, הבנה אחד את השני, כמו אחד יחיד שלם, שכל האנושות תהיה כמשפחה אחת, כולם יחד כאדם אחד, הרגשה מוחלטת של האחר כמו את עצמך. כפי שאישה מרגישה את העוּבָּר שלה, כך כל אחד צריך להרגיש את כל השאר, בתוכו.

שאלה: האם "ישראל" תהיה כמו שמיכה חמה?

תשובתי: כן, שמיכה חמה שמכסה את כל העולם. ולכולם חם, טוב ובטוח.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 28.01.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest