דף הבית / המשבר ופתרונו / לא לתת לשואה להתרחש שנית בקנה מידה אוניברסלי, חלק ב'

לא לתת לשואה להתרחש שנית בקנה מידה אוניברסלי, חלק ב'

שאלה: איך אנחנו, עוד לפני ביאת הצרות, יכולים להימנע מהן, בכך שמשייכים את עצמנו להנהגה העליונה, לאין עוד מלבדו?

תשובתי: צריך, מבלי לחכות לגילוי הצרות, להפוך אותן להשגת גדלות ורחמים של ההנהגה העליונה, לגילוי שלה. צרות, הן תוצאה של אותו האור העליון. אותו האור שלא הצלחתי לקבל לתוכי בעל מנת להשפיע, על ידי השפעתו עליי מביא לי צרות וייסורים.

כי לא יכולתי לקבל אותו בצורה נכונה וטובה, בעל מנת להשפיע, ולכן הוא נכנס לתוך הרצון לקבל האגואיסטי שלי ושובר אותו עוד יותר. דווקא זה מורגש כצרות, מוות, בעיות, רעב, מחלות, זה אותו האור. אין כלום חוץ מ"אור" ו"כלי".

האור מתקרב אלינו, מפני שהוא כבר חייב לעשות את זה בהתאם לתוכנית הבריאה, תוכנית של התפתחות טבעית לפי ציר הזמן. הגיע הזמן שלו להתגלות בתוך הכלי, ואנחנו חייבים להיות מוכנים לקבל את האור הזה בעל מנת להשפיע.

ואילו הכלי שלנו לא מוכן! הו, אתם לא מוכנים? אבל האור בכל זאת מגיע ונכנס לתוך הכלי ומזמין בו הרגשה של חושך. כי לא יכולנו לקבל את האור בעל מנת להשפיע, אין לנו לא "צמצום" על האגו שלנו ולא "מסך". והחושך הזה בתוך הכלי מתגלה כשואה, מלחמות, בעיות, מחלוקות, מגפות. יתגלו אסונות נוראיים אם אנחנו לא נוכל לעצור אותם, וכל זה בגלל חוסר תיקון הכלים.

הכול נעשה על ידי האור העליון: הוא יכול להיות עבורנו "סם החיים" ויכול להיות "סם המוות". אנחנו בוחרים מה הוא יהיה! לכן, אין לעָם ישראל את מי להאשים. אנחנו בעצמנו הסיבה לכל מה שהתרחש איתנו, במיוחד במאה ה- 20, כמה שזה נורא להגיד את זה. אני בעצמי גדלתי במשפחה שסבלה מאוד מהשואה.

אבל אין מה לעשות, זה חוק הטבע. ועכשיו, לפי תוכנית ההתפתחות הכללית שממומשת בציר הזמן בדרך טבעית, "בעיתו", אנחנו מגיעים למצב דומה שנוצר לפני השואה. אם אנחנו לא נכין את עצמנו, אז האור יתקרב יותר ויותר אלינו ושוב ימצא כלי לא מתוקן. בכלי הזה שוב יתגלה החושך שיגרום לכל הצרות הנוראיות בעולם.

הם יגעו בכל אדם, בכל אומה, בכל חלק של העולם, כל הציוויליזציות, שמספרן היום לפי הערכות שונות הוא שש או שמונה. זה יכה בכל אחד באותה מידה שהוא כבר יכול היה להתפתח, וזו אשמתו שעד עכשיו אין לו "מסך" ו"אור חוזר", כלומר, נכונות לחיבור. בשפה עממית רגילה זה נקרא, חוסר של חיבור טוב בין בני אדם. דווקא את הדוגמה של חיבור, עָם ישראל חייב להביא ולהראות לעולם.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 29.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לא לתת לשואה להתרחש שנית בקנה מידה אוניברסלי, חלק א'
השואה: הסיבות והכוחות המניעים
על פני המהמורות שמעל ההריסות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest