דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לא למצוא את עצמי בשבי של התרדמה

לא למצוא את עצמי בשבי של התרדמה

לאחר כנס הגברים החזק מאוד שעברנו, מורגשת כבדות. אבל אני חושב שצריך להיות להיפך, כי אנחנו עלינו למדרגה חדשה, קיבלנו "כלים" חדשים, ועכשיו צריכים לצאת למלחמה נגד העולם צר האופק, שאליו חזרנו. צריכים להיאבק על כך, שכל הבלבולים והכבָדות הלב שיפלו עלינו, לא יוכלו לקרר את ההתפעלות והתרוממות הרוח שלנו. אם אנחנו לא ניתן לצנן אותנו, אז כל המנעולים ייהפכו לפתחים, והשערים ייפתחו.

אם אתה מרגיש כבדות ואדישות, זה סימן שאתה עובד עכשיו עם הרצון לקבל הטבעי והגולמי שלך. זאת היא פעולתו בצורתו הנקייה, הרגשה של רצון חשוך וכבוי, שאין לו שום עניין כלפי שום דבר. הוסיפו לך עכשיו עוד עשרה קילו או עשרה גרם של רצון, לא משנה כמה, ואתה נופל תחת העול הזה.

אסור לך לסרב לקבל רצון חדש, אחרת זה נחשב כזלזול באפשרות להתקדם, במתנה שנותנים לך מלמעלה. אבל צריך לבקש שני דברים: תמיכה, חיזוק, ערבות ואחריות, אחד כלפי השני, מהקבוצה, ותיקון, התעוררות, התרוממות ואורות – מהבורא.

צריך לבקש. יותר מבקשה אתה לא יכול לעשות! אם אתה מפסיק לבקש, אז אתה מייד נופל למצב של חוסר הכרה. לכן צריך עכשיו כל הזמן להיות בבקשה, בתפילה פנימית שמכוונת כלפי הקבוצה וכלפי הבורא, ולא לעזוב אותה. אחרת אתה נופל לתרדמה (לדורמיתא).

מתוך שיעור על "תלמוד עשר הספירות", 28.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לאחר הכנס: ב"אבני הרחיים" של הבורא
לאחר הכנס מתחיל יום חדש
עם היד על הדופק הכללי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest