דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לא יהיה צורך לשבור חלונות

לא יהיה צורך לשבור חלונות

שאלה: במערכת הרוחנית, המדרגה העליונה מחכה עד שהתחתונה תעלה אליה תפילה, מ"ן. איך אני יכול להעביר את הבקשות של הקהל למעלה, אם אין לי קשר עם העולם הרוחני?

תשובתי: יש לך קשר עם העולם הרוחני דרך ה"נקודה שבלב" שלך. חסר לך רק חיסרון לעורר את העליון. את החיסרון הזה אתה צריך לקבל דווקא מהתחתונים.

יש לך "רשימות", השייכות לגלגלתא ועיניים (גו"ע). לתחתון, לקהל אין גו"ע, אין לו את ה"נקודה שבלב". אתה כולל את החסרונות של האנשים באח"פ שלך, מפני שהם רוצים להינצל מבעיות. החסרונות והצרכים האלה הם בדברים גשמיים רגילים: אוכל, מין, משפחה, כסף, כבוד, מושכלות, והם מתווספים לגו"ע שלך, ל"נקודה שבלב". ומאחר והתחייבת כלפי האנשים, אז אתה נמצא תחת הלחץ שלהם.

במקום לעשות הפגנות ומהומות מול הכנסת, הם יבואו להפגין מול הבית שלך ולשבור לך את החלונות. וכאשר אתה תראה את הילדים המפוחדים שלך ואת אשתך נסערת, אז לא תישאר לך ברירה, אלא רק לצעוק "הצילו" לבורא. אתה חייב להרגיש לחץ כזה כדי להיות מוכן לתפילה.

הבורא יענה לך בתנאי שאתה מבקש ממנו כוח כדי לספק לתחתונים, לאנשים, את מה שהם צריכים. כי מה שהם צריכים, הם יקבלו רק בתנאי שהם "מתעגלים", מתחברים לעיגול בסדנאות, ב"שולחנות עגולים", על ידי החינוך האינטגרלי.

הם לא יקבלו מילוי סתם כך, לא ישלחו לכל אחד חבילה עם שליח הביתה, אבל החיים שלהם יסתדרו. אנחנו צריכים לארגן את הקהל במעגלים לצורך סדנאות, לדיונים סביב "שולחנות עגולים". העיקר זה, לארגן עיגול. על ידי זה שאנשים מסתדרים בעיגול ומבטלים את עצמם כלפיך, הם יכולים להיכנס ולהתכלל באח"פ שלך ולהעביר לך את הטענות, את החסרונות שלהם.

לא יהיה צורך לשבור חלונות

אתה מעלה את החסרונות האלה ל"נקודה שבלב" שלך, שגם כן נמצאת בתוך עיגול, במרכז הקבוצה. בזה העבודה שלך הסתיימה, כי מרכז הקבוצה זה העליון שלך והעלי עליון של הקהל. במרכז הזה נמצאים הערבות, ההשפעה, החיבור כאיש אחד ובו מתגלה הבורא!

כל המבנה הזה הוא סך הכול עשר ספירות מלאות. חסר רק דבר אחד – לקבל דחף מהקהל החיצון שיחייב אותך להיבהל ולפחד ולהרגיש את עצמך מחויב להביא להם ממרכז הקבוצה את המאור המחזיר למוטב. לכן היציאה להפצה החיצונית היא הכרחית מבחינתנו כדי לעלות.

אנשים מבקשים אוכל, מין, משפחה, כסף, כבוד, מושכלות. ואתה מבקש חיבור, ערבות, גילוי הבורא. ואם אתה תוכל לשמור על החיסרון הנכון למרכז הקבוצה ולבורא, בזה שכל פעם אתה מחדד את החסרונות הנכונים, כדי שזה לא יהיה סתם השפעה וחיבור, אלא יקבל צורה יותר ויותר מדויקת המתאימה כל פעם למדרגה הרוחנית הבאה, אז לא יהיה צורך ללחוץ עליך מלמטה ולשבור לך את החלונות.

מתוך שיעור על "תלמוד עשר הספירות", 06.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מי רצה תפוח?
תביא, תביא, תביא לנו תיקון!
מיליון דולר או האור העליון?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest