דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לא הגיוני, אבל עובדה

לא הגיוני, אבל עובדה

צריך להבין, שאין ברירה: הכדור בצד שלנו, אצל בעלי שיטת התיקון, ואנחנו חייבים לפעול. חוץ מאיתנו, אף אחד לא יודע מה לעשות במצב הזה.

בסופו של דבר, הכול תלוי באומנות ארגון המעגל, מאחר ואין אפשרות אחרת לעורר באנשים את הרגשת האיחוד.

אם אנחנו מארגנים מעגל ומתחברים, אז למעשה מושכים אלינו את המאור המחזיר למוטב ובאופן כזה עושים לעולם "עירוי" של אנרגיה טובה.

הדיון נעשה סביב נושאים שהם לכאורה לא הגיוניים: על ההיסטוריה של עָם ישראל, על הייחודיות שלו, למה השם שלנו כל הזמן מופיע בכל הכותרות של החדשות? למה אנחנו נמצאים על הכוונת של כל השאר במשך כל ההיסטוריה? למה מהמדינה הקטנה הזאת יצאו כל הדתות והאמונות העולמיות?

אנחנו מדברים על כאלה עובדות, שהן בכלל לא הגיוניות, אבל הן קיימות! העולם רואה את זה ויותר ויותר מכוון נגדנו. זה לא הגיוני לחלוטין, אבל אנחנו התרגלנו לזה ומחשיבים את זה כנורמה, על אף שאין בזה שום היגיון רציונלי.

שאלה: אבל לכל עָם יש בעיות עם האיחוד הפנימי. למה דווקא אנחנו, בנוסף לפעולות הצבאיות, צריכים לעבוד על החיבור שלנו?

תשובתי: בכלל לא צריך לדון על פעולות צבאיות. לסכסוך הזה אין פתרון צבאי, אלא הפתרון נמצא דווקא בחברה. אנחנו חייבים להפוך להיות כאיש אחד בלב אחד, והודות לזה, גם העולם כולו יתאחד ללב אחד. כל האנושות תהפוך להיות כאיש אחד! כך זה פועל.

שאלה: מה לעשות אם ישנם אנשים שקל להסביר להם את זה כדי שהם יבינו, ולאחרים לא?

תשובתי: לשם כך נחוצה השׂכלה אינטגרלית. כאשר הגעת לבית הספר, גם אתה לא ידעת מתמטיקה גבוהה, היסטוריה, גיאוגרפיה, אבל בהדרגה לימדו אותך את כל זה. זה נקרא "השׂכלה", שזהו תהליך ממושך. צריך להמשיך אותו ולהמשיך.

שאלה: ואז אנחנו נראה איך בינינו מתחילה להתפשט דעה אחת משותפת כללית?

תשובתי: אנחנו לא סתם נראה כיצד דעה אחת מתפשטת בינינו, אלא שהיא תהפוך עבורנו למשותפת. כי אנחנו נבנה צורה משותפת של הרצון ושל הדעה שלנו, כלומר את הלב והשׂכל המשותפים.

לא חשוב שאנחנו לא יודעים כיצד זה קורה, כי זה ממומש על ידי הכוח העליון. אנחנו יושבים במעגל, מדברים, ופתאום מתחילים להרגיש שאנחנו "מתעגלים", מתמזגים במרכז המעגל.

מתוך התוכנית "תפקיד של עם ישראל", מס' 2, 08.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
ללמוד את חכמת קירוב הלבבות
מעביר אור מערכתי
להדליק את האור בכל העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest