דף הבית / חינוך, ילדים / לאן נעלמו הגברים האמיתיים?

לאן נעלמו הגברים האמיתיים?

thumbs_ozadachili_100_wp.gif

ידיעה: ספרו של ק.ס. חימוביץ'. "גבריות: כיצד התחזקות הנשים הפכה את הגברים לילדים".

בעבר, לאחר שבחור היה מסיים את בית הספר ומקבל מקצוע, הוא היה מתחתן, מוליד ילדים, כלומר היה הופך להיות מבוגר. היום הוא מעדיף להישאר נער, לעסוק במשׂחקים ובמסעות וטיולים. החיים עצמם והתרבות מעודדים קדם-התבגרות, כסגנון חיים. העיקר, זה מקצוע וקריירה, ואילו נישואין לא נכנסים לתוכנית.

לעומת זאת הנשים הפכו לעצמאיות ולמצליחניות. לרוב הן ממשיכות ללמוד, מרוויחות יותר מהגברים, יכולות לספק את צרכיהן, לא מעוניינות לסבול בבית גברים ילדותיים ומעדיפות לחנך לבד את הילדים.

תגובתי: הנשים יותר קרובות לטבע ולכן עוברות את כל השינויים שמתרחשים בצורה יותר יציבה, סבלנית. הגברים מקבלים את כל החינוך שלפני בית הספר מאימהות ומטפלות. בבתי הספר הם לומדים בכיתות מעורבבות עם בנות ומקבלים חינוך ממורות, כלומר מנשים. הם כל הזמן מוקפים בנשים ולכן לא לומדים להיות גברים, עצמאיים. לא לחינם אובמה דיבר בעד חינוך נפרד בבתי הספר. כנראה שמישהו כבר מתחיל להבין… אולי גם יבינו בהמשך!

שורש הבעיה נעוץ בכך שבימינו לגבר מגיל קטן, חייבים לתת את הידע על היעוד שלו בתיקון עצמו ובתיקון החצי הנשי של האנושות. רק אז, בכך שיתחיל לעסוק בתפקידו, הוא יהפוך להיות בוגר! אחרת הגברים ימשיכו לשׂחק בצעצועים שלהם, והנשים ימשיכו להסתכל על זה בסבלנות.

ידיעות קודמות בנושא:
משרד החינוך נח
קבלה בעד חינוך נפרד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest