דף הבית / המשבר ופתרונו / לאן מועדות פניה של אירופה?

לאן מועדות פניה של אירופה?

שאלה: מדוע דווקא אירופה נמצאת פתאום במצב קשה כל כך?

תשובתי: הבורא רוצה להוביל את הבריאה שלו, בכל הדרכים האפשריות,  לצורת יחידה אחת. לקשר אינטגרלי מלא של כולם עם כולם בכל הדרגות, ולאחר מכן, לצורה שמתאימה גם לדבקות עימו. זוהי מטרת התפתחותנו, ומטרת התפתחותו של היקום, של כדור הארץ, של הטבע הדומם, הצומח והחי ובעיקר, של האדם. המטרה הזאת, ללא ספק, תושג בדרכו של הטבע, כלומר בכוח ההתפתחות הנוקשה שלו, או בהכרה של מטרת הבריאה על ידי האדם, ומימושה בצורה חכמה.

האנושות נמצאת כבר בשלב האחרון של ההתפתחות, בו החברה כבר צריכה להשיג את האיחוד. או שהיא תתאחד למרות האגו שמפריד בין כולם, או שההתפתחות האגואיסטית עצמה, תביא את החברה לכאלו יסורים, שהיא תיאלץ לבחור באיחוד, העיקר להימנע מייסורים גדולים.

תוכנית הבריאה, מובילה את אירופה למטרה עוד לפני יתר המדינות, כי זו היבשת המפותחת ביותר, ולכן גם הכי אגואיסטית, מפורדת ותלויה בצורה הדדית באיחוד. זה יקרה בדרך ייסורים, או בדרך של איחוד מתוך רצון והכרה. תהליך האיחוד אליו אנו מתוודעים, איננו איחוד של בנקים או גופים דומים אחרים, אלא איחוד הנובע מחינוך של בני האדם וקירובם זה לזה, לעם אחד!

מאמצע המאה הקודמת, כל העולם נכנס למימושה של תוכנית האיחוד. יכול להיות שיעברו עוד שנים רבות של ייסורים, או אפילו מלחמת עולם נוספת, אבל איחודה של האנושות כולה, יושג כפי שיושגו כל מטרותיו של הבורא.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest