דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לשם מה העולם צריך את הידע הקבלי? 

לשם מה העולם צריך את הידע הקבלי? 

שאלה: מה אתה מקבל מכך שאתה מעביר את הידע הקבלי?

תשובתי: אני מבצע משימה, זהו תפקידי. אני מעביר את הידע הקבלי לבני האדם בכל העולם, שמקשיבים לי ומכירים את המקורות הקבליים ולא רוצים לחיות את חייהם לשווא. הם רואים שחכמה עתיקה זו, שהיא כמעט בת 6,000 שנה, מדברת על יסודות העולם שלנו ועל איך ניתן לממש את השגת העולם העליון, עוד בחיים אלו. אני סבור, כי ידע זה הכרחי לבני האדם, ושהמקור של כל הייסורים שלנו נמצא באי ידיעה של משמעות הקיום שלנו. בני האדם צריכים לגלות ולדעת את זה, לפחות כדי לחיות טוב את חייהם ולהעניק לילדים שלנו עתיד טוב יותר. במיוחד, אם יחד עם זה נפתחת לאדם האפשרות להתקיים בו זמנית בעולם שלנו, ובעולם העליון, הנצחי והמושלם.

על ידי העברת הידע הקבלי, אני נותן לבני האדם את האפשרות להינצל מייסורים ואני מאוד שמח שיש לי את האפשרות הזאת. יחד עם זאת, אני מאוד סובל כשאני רואה כיצד סובל העולם ומה מתרחש בו מידי יום. מפני שככל שהאדם מפותח יותר וככל שהוא רואה יותר את העולם שיכול להיראות אחרת, אבל במקום ליהנות ולשמוח כולם יחד, בני האדם משמידים זה את זה, אז בוודאי שזה מורגש אצלו כייסורים אישיים גדולים. לכן צריך לעשות משהו כדי לאפשר לכל אדם בעולם שלנו להגיע לשינוי, דרך התיקון האישי שלו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 1.11.2015

 

One comment

  1. שלום כבוד הרב
    אני מאוד מתבלבל כשאתה אומר להפיץ את חכמת הקבלה ומצד שני אתה אומר שמה שאני רואה זה מציאות מדומה סוג של דמיון אז בעצם הכל אצלי בראש ואין טעם לשנות את העולם שמחוץ אלה רק את עצמי וכך בעצם העולם שלי ישתנה . אבל שוב אתה חוזר להפצת חכמת הקבלה שבעצם זה הפוך ממה שאמרת מקודם לגבי מציאות לא נכונה . שאני רואה רק את ההשתקפות של האגו ..

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest