דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כפתור קטן לאור גדול

כפתור קטן לאור גדול

שאלה: כיצד אנחנו מתגברים על הפחד ועל חוסר האמונה בהצלחת ההפצה? כיצד מחזקים ונותנים ביטחון זה לזה בדרך?

תשובתי: באמת, כשאנחנו יוצאים לרחובות, מארגנים אירועים שונים, חוגי בית, אנחנו פוגשים אנשים מאוד אדישים שלא מוכנים להקשיב לנו ומתעצלים לשתף פעולה. למעשה, הם מאוד עייפים וסחוטים מהחיים. לכן, אנחנו נאלצים להתגבר על מכשולים רבים בדרכנו אליהם.

אבל הבעיה היא, שאנחנו מסתכלים על העולם וחושבים כיצד נוכל לתקן כמות כזאת של אנשים, שבעה מיליארד בני אדם! מה יכול לעשות קומץ קטן של אנשים שלנו עם כל שבעה מיליארדים בסין, הודו, דרום אפריקה… אבל אנחנו לא מבינים שלא אנחנו צריכים לתקן את כל זה. על ידי כפתור או ברז קטן אנחנו פותחים את המעבר לאור העליון והוא עושה את כל התיקונים. אנחנו רק חוסמים ופותחים את מעבר האור. לא צריך להיבהל מכל יתר העבודה, כי האור יעשה אותה. הוא יצר חושך והוא יעשה גם אור.

יכול להיות שילד בן שנה לוחץ בעזרת האצבע הקטנה שלו על הכפתור הקטן ופתאום כל העולם מתמלא באור. הכול תלוי איזה כוח אנחנו מפעילים. אנחנו יכולים להפעיל את האור העליון, ומה שהוא יעשה, זה כבר עניין שלו.

לכן, אני לא נבהל מהעבודה הגדולה שצפויה לי. זאת לא העבודה שלי, אלא עבודת ה'. אני השותף שלו בעבודה הזאת, המטרה שלי היא לאפשר לבורא לפעול. אני מפעיל אותו, כמו תינוק שלוקח ביד אדם מבוגר ומראה לו מה לעשות. כך עושים בדרך כלל ילדים כשהם אינם מצליחים לעשות משהו לבד.

ואנחנו דואגים כיצד לתקן את כל העולם, את כל אומות העולם, את כל השכל והרגש שלהם, בעוד שהם אינם מוכנים ואינם רוצים להקשיב לנו. אבל, אנחנו לא צריכים לעשות זאת. אם תעשה את התפקיד שלך, אתה תראה שהכול יסתדר מעצמו.

בעל הסולם אינו אומר לנו לפנות לשונאינו ולשחד אותם. אפשר לחשוב שאם נעשה בשבילם יותר דברים טובים, הם יתייחסו אלינו יותר טוב. מה פתאום! זה ממש לא נכון.

אנחנו מקבלים לבתי החולים שלנו מחבלים ומטפלים בהם. אתם חושבים שהם אי פעם יוקירו לנו תודה על כך? להיפך, הם יתייחסו אלינו עוד יותר גרוע. כי אנחנו עושים זאת במקום לעשות את מה שאנחנו באמת צריכים. זה שקר מוחלט.

עלינו להראות שאנחנו לא נעשה בשבילם שום דבר בגשמיות, אל רק ברוחניות. העולם אינו זקוק לפרסי האוסקר שלנו, לרפואה ולהצטיינותנו בחקלאות. הם לעולם לא יעריכו אותנו על כך. העולם דורש מאיתנו בתת ההכרה רק תיקון, ואם אנחנו לא מבצעים את התיקון, העולם מאשים אותנו בכל הבעיות שלו.

אין טעם להצטדק על ידי כך שאתה הבאת להם כל טוב. אתה אשם בכך שאתה לא עושה את מה שנדרש ממך. הבורא דורש מישראל דרך אומות העולם. הבורא מכביד את לב פרעה ודרכו אומר לך מה לעשות.

מתוך שיעור על פי עיתון "האומה", 19.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אל תפחדו מפחד ומחוסר אונים
ההפצה עושה אותנו דומים לבורא
אנשים יימשכו אלינו בעצמם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest