דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כנס שנשאר איתך לנצח

כנס שנשאר איתך לנצח

שאלה: אני הזמנתי לערב האיחוד בירושלים ארבעה אנשים שמעולם לא היו איתנו בקשר קודם לכן. כיצד צריך להתנהג איתם?

תשובתי: חופשי. פשוט שירגישו טוב: שום הגבלות, כיבוד טוב, שירים, ספרים, מתנות, אווירה חמה ושמחה. אני מצידי אשתדל לא "להעמיס" עליהם עם ההרצאה שלי. הערב הזה יאפשר להם לדבר עם האנשים, ובכלל לבלות את הזמן בנעימים.

במיוחד עכשיו אחרי המבצע בעזה, אנחנו זקוקים לחיבור ולכן אנחנו מארגנים את המפגש הזה. כדאי שיבואו כמה שיותר משתתפים, מפני שעל ידי זה אנחנו רוצים לקבוע שלב חדש בתיקון העולם.

ואנחנו רוצים גם שבזכות התיקון שלנו, הישראלים יבינו שהמדינה מתקדמת בכיוון הלא נכון. זה נוגע גם לבעיות פנים וגם לשכנינו הערבים. לא משנה לאילו מגזרים או חלקים הם שייכים, הגיע הזמן שכולם יבינו שאנחנו לא הולכים בדרך הנכונה.

הרי התיקון צריך להיעשות רק על ידי הכוח העליון, על פי העיקרון: "על כל הפשעים תכסה אהבה". אנחנו רואים שגישה כזאת מתקבלת מצוין גם בבתי הספר הערביים וגם בחברה הערבית. לפי דעתי הגישה הזאת חייבת להביא הצלחה, כי בה טמון הכוח העליון ששולט על כולם. ואם אנחנו נוהגים בהתאם לכוח הזה, אז ודאי שנצליח, מפני שהוא מתחיל לפעול עלינו.

חוץ מזה, מתקרב הכנס הגדול בסיביר, שאני מצפה לראות בו את כולם שקשורים לפחות איכך שהוא איתנו מכל האזורים הקרובים, ממוסקבה עד קמצ'טקה שבאוקיינוס השקט, ומהקוטב הצפוני עד לשכנים מהארצות בדרום אסיה. אני מאוד שמח שתהיה לנו פגישה שם. איני יודע מתי תהיה שוב הזדמנות נוספת כזאת באזור הזה. אני לא בטוח שאוכל שוב לנסוע לשם. לכן, אני מזמין, מבקש, ממש "מושך" את כל החברים לאירוע הזה. הרי זה ישאיר בהם רושם לכל החיים.

מפגש "פיזי" עם החברים מאוד מאוד חשוב. לא לחינם אנחנו קיימים בתוך הגופים בעולם הזה, כי הקשר ביניהם קובע הרבה. לכל תלמיד שנמצא רחוק מאיתנו, מאוד חשוב לפחות פעם בחיים להגיע לקשר כזה איתנו, בישראל או בכנסים שלנו בכל חלק אחר בעולם. אני אומר וחוזר: אתם לעולם לא תקבלו התרשמות אמיתית דרך האינטרנט או דרך כל צורה אחרת, אם לא הייתם בכנס. חייב להיות מגע פיזי ראשון.

מתוך שיעור על פי המאמר "הגלות והגאולה", 02.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
לקראת הכנס בסיביר
במקשה אחת עם כל האנושות
האיחוד יהדהד בכל העולמות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest