דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כנס נשים: עלייה מעל להצגה המדומה

כנס נשים: עלייה מעל להצגה המדומה

שאלה: מה צריכה להיות הכוונה של הנשים בזמן הכנס?

תשובתי: קודם כל, בזמן הכנס אנחנו בעצמינו נכוון את המחשבות שלנו. בשביל זה צריך לערוך הכנה נכונה בצורה של סדנאות ושיחות, שמוקדשות לחיבור ולאיחוד שלנו.

כל הכנס מכוון לכך, כדי להיות אחד שלם כללי, בכך שמשאירים למטה את כל הרצונות, המחשבות, הכוונות האגואיסטיות היום יומיות שלנו, כל מה שנוגע לעולם הזה. כל אחת צריכה להוציא מתוך הלב את הנקודה שלה ולחבר אותה עם האחרות. תתארו לעצמכן, שלפניכן יש סלסלה או צלחת, ואנחנו זורקות לשם את כל ה"נקודות שבלב" שלנו ומחברות אותן. אז בתוכן, בחיבור שלהן אנחנו נרגיש את העולם העליון.

זאת צריכה להיות הכוונה, להתעלות מעל עצמינו, לשכוח את כל מה שקורה בבית, את כל הבעיות, את כל הנסיבות היום יומיות של העולם הזה, להבין שזה נעשה בכוונה כדי להתעלות מעליהן.

כל העולם קיים רק כדי שאנחנו נבין, שבזה שאנחנו מעבירים את עצמנו לצידו של הבורא, מחוץ לעצמנו אנחנו מגלים את העולם האמיתי. ואז נהיה לנו ברור שהעולם הזה נעשה כמו כוונת שמכוונת עליי, כמו הצגת תיאטרון מיוחדת שבה אני חייב כל הזמן להימצא, עד שאבין שכל זה רק משחק, שכל זה כמו חלום שממנו אני צריכה להתעורר ולהתחיל להתקיים מחוצה לו. שם אני אמצא את עצמי האמיתית, במצב אחר לגמרי, במצב נצחי ושלם. למצב הזה אנחנו צריכות להיכנס.

והעולם שלנו לא הולך לאיבוד, הוא כל הזמן ימשיך את ההצגה התיאטראלית, אבל אני כבר אבין בשביל מה כל פעם נותנים לי איזו פעולה חדשה. וכל פעם אני אתעלה מעל הפעולה הזאת יותר ויותר למעלה, באופן יותר ויותר צפוף עם כל השאר, עד שאסיים את כל העבודה שבעולם הזה עד לאיחוד הכללי מעליו בקשר מלא. וזה יהיה גמר התיקון שלנו, אישה רוחנית אחת יחידה.

מתוך ההכנה לכנס נשים, השיעור הווירטואלי 06.01.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כנס נשים: שום דבר לא בא בקלות
קירוּב של שני רצונות
לבקוע את קליפת הגולם ולצאת לעולם הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest