דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כנסים: קפיצה פוטנציאלית

כנסים: קפיצה פוטנציאלית

מתוך הכנס בנובוסיבירסק, שיעור מס' 6

הכנסים, למעשה, אף פעם לא מסתיימים, מפני שאותה הרמה שאנחנו משיגים בכל אחד מהם זו בסך הכול קפיצה קטנה, מקום זינוק להמשך ההתקדמות. הכול תלוי בכך, עם אילו מחשבות אנחנו מתפזרים לאחר הכנסים: האם שוכחים אותם, או שמחזיקים בתוכנו על ידי מאמץ פנימי את כל מה שהתרחש בהם, ובשום אופן לא נותנים למצב הזה להתקרר!

אתם לאט לאט תתרגלו לבקר בהדרגה את עצמכם מבפנים ולהתעלות מעל להפרעות. באופן כזה, ההתרשמויות וההתפעלויות מהכנסים ילכו ויגברו, יתרחבו, אתם תבינו יותר היכן בעצם הייתי, מה קרה שם.

אתם תגלו מצב מדהים שלא הרגשתם בכנס. הוא מופיע דווקא לאחר הכנס, כאשר כל מיני הפרעות יתחילו לצוץ: בדרך, בבית, בחיי היום יום. אם כל הזמן מתעלים מעליהן, מגיבים על הכול בצורה חיצונית, ואילו בפנים כל הזמן מחזיקים את המצב שהושג בכנס, אז אתם תראו עד כמה אתם מתחילים להרגיש בו אבחנות חדשות. גדלה ההכרה! אם אתם תתחילו לרומם את עצמכם בעזרת האגו מעל לכל הבעיות, אז תתחילו להבין מה זה אומר.

לכן, כנס זו עדיין קפיצה פוטנציאלית לא הכרתית. אחריו אתם נכנסים לאיזה מצב רגשי מבולבל, שבו הכול מעורבב, ורק אחר כך, כשאתם מתחילים לעבוד מעל לאגו, כדי שהוא לא יקרר אתכם ולא יסיט הצידה, אז אתם מגיעים להכרת המצב הזה. הוא הופך להיות בהיר, שלכם, אישי, אתם מעבירים אותו דרככם. לכן הרגעים, כביכול, של ריחוק מהמצב שקיבלתם בכנס הם מאוד חשובים.

תשתדלו כל הזמן להחזיק בו! אנחנו יכולים להתחבק, להתנשק, להתפזר, זה לא חשוב, אבל בפנים כל אחד חייב להחזיק במצב הזה! עבודה אנטי אגואיסטית על עצמכם חייבת להיות תמידית וקבועה! לא לבטל את האגו, אלא לעבוד מעליו, יחד איתו! אז אנחנו כל הזמן נעלה.

מתוך שיעור בכנס בנובוסיבירסק, 09.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
להסתכל על החיים שלך דרך העיניים של הבורא
איך לא לאבד את מה שמצאנו?
הכנס אף פעם לא נגמר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest