כל העולם תלוי בנו

מיכאל לייטמן

אם בעולם מתרחש איזה דבר רע, משמע שבינתיים איננו מצליחים להביא תיקון לעולם. אם בני האדם עדיין מתכננים מלחמות, הרס וטרור, מזלזלים זה בזה, משקרים זה לזה, שואפים להרוויח על חשבון האחרים בכל האמצעים האפשריים, אלו אנחנו שלא מתקנים את העולם.

אם האור היה מאיר יותר, כל זה לא היה קורה. האדם לא היה מסוגל להתנהג בכזו צורה, הטבע בדרגות דומם, צומח  וחי לא היה מגיש  לנו כאלו "הפתעות" לא רצויות.

אנחנו קיימים בטבע המקיף והרחב, אך איזון ושיווי משקל איתו תלוי בנו, בדרגת האדם. לכן עלינו לבנות בין כל תלמידי חכמת הקבלה, כלי רוחני ענק, על ידי כך שנתאחד ונתחבר בקשר חזק, כדי שבכל רחבי העולם בני האדם ירגישו את העוצמה הזאת ואז יאלצו להתאחד ביניהם.

כך זה מתרחש. הרי מהיכן באים אלינו כל מיני מחשבות ורצונות? איננו יודעים על כך, אך הם מופיעים מבפנים, עוברים מאחד לשני ברשת הקשר שבינינו.

אנחנו חיים בזמן מיוחד במינו. בעל הסולם כותב, שאנחנו חייבים להיות אסירי תודה לבורא, שקיימים בדור כזה, שניתנה לנו ההזדמנות והאפשרות להפיץ את חכמת הקבלה, שהגיעה אלינו מהמאות הקודמות.

אנחנו הדור הראשון שיכול להשתמש בחכמת הקבלה ולהשיג נצחיות, להתעלות מעל לכל החיים האלה, לצאת מעבר לגבולות של כל ההגבלות הגשמיות, לממד אחר, לעולם הרוחני.

מתוך שיעור מספר שש ב"כנס הזוהר העולמי" 2010, ניו-יורק, 09.05.2010

רשומות קודמות בנושא:
התרופה כבר החלה לפעול
אנחנו אחראים לעולם כולו!
תיקון העולם כבר החל!

One comment

  1. אני קורא את זה וזה מחמם את הלב לא יודע למה אבל כך אני מרגיש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest