דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כל העבודה שלנו היא ללמוד לאהוב את ההשפעה

כל העבודה שלנו היא ללמוד לאהוב את ההשפעה

המדע שמוביל אותנו לקבלת תענוג, מילוי, להרגשת חיים טובים, נצחיים ושלמים שאינו משאיר אפילו איזה זיכרון קטן על אובדן או חיסרון, נקרא חכמת הקבלה. זהו מדע המסביר כיצד לרכוש חיים טובים, כיצד להצטרף לטוב. כי הרי בעצם זהו הרצון שלנו, זהו הטבע שלנו. ואין כל צורך להסתיר זאת, לקשט ולשקר לעצמנו, אלא להיפך, חייבים לברר מה כדאי לרצות, ובהתאם לזה לברר ממה מורכב הרצון הגדול ביותר ואיזה תענוג ניתן לקבל בתוכו?

לכן, כל חכמת הקבלה התגלתה כדי לכוון אותנו לכיוון הנכון, אל עבר הרצון הנכון, ואז כבר לפתח אותו כמה שאפשר יותר. אמנם, כדי להרגיש את הבורא, אנחנו צריכים להבין שהרגשת התענוגים אפשרית רק בתנאי של ההידמות שלי לתענוגים האלה, בהידמות שלי אליו. לקבל תענוג ממנו מסמל להבין אותו, להרגיש אותו. וזה אומר להיות כמוהו, להיות משפיע, נותן. אך תחילה עליי להבין מה זה אומר, ואז אני אקבל ממנו תענוג.

והנה במידה הזו, שבה אני מסתגל אליו ודומה לו, במידה הזאת אני מתחיל להרגיש אותו וליהנות ממנו. לכן כל העבודה שלנו מורכבת כך, כדי להתחיל להידמות לבורא. וככל שאני דומה לו יותר, כך אני קרוב אליו יותר, יותר מבין ומרגיש. ואם אני רוצה להתחבר עם איזה שהם תענוגים, זה אומר שאני אוהב אותם. כשאני רוצה להתחבר עם הבורא, אנחנו בזה מתחברים עם התענוג של ההשפעה, וזה אומר שחייבים לאהוב את התכונה הזאת.

כיצד ניתן להשׂיג זאת? – זהו כל המדע. ברגע שאנחנו נלמד לאהוב את תכונת ההשפעה והאהבה, נתחיל מייד להבין ולהרגיש את הבורא וליהנות ממנו.

מתוך הרצאה בבית "קבלה לעם", 02.11.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest