כל הטענות לבורא

שאלה: משנת 2000 אני מתקדם להשגת המטרה העליונה. היה לי מורה, עכשיו אנחנו שוב מנסים לחדש את הקשר. אבל במשך הזמן הזה התרחשו הרבה מאוד ירידות. האם זה היה האגו של המורה? ובכלל, למה זה קורה כך?

תשובתי: אנחנו לומדים, שהבורא קובע הכול. לכן אתה יכול כמובן להאשים בזה את המורה שלך, או אפילו אותי, או את החברים, זה לא משנה. בכל מקרה, כל מה שמתרחש איתך, מגיע מהבורא דרך איזה שהם פרצופים או פעולות. לכן לא צריך לחשוב במיוחד על מי גרם לך לכל הבעיות. זה הבורא. כך הוא משחק איתך, מציב לך בעיות דרך אנשים קרובים אליך או רחוקים ממך, שהם כביכול טובים או רעים. כל מה שקרה, התרחש דווקא בהנהגתו הרגישה והמדויקת ביותר.

את כל הטענות, עליך להפנות רק אליו ולא כלפי החברים שלך, או עוד מישהו. ברגע שתתחיל להתייחס באופן כזה לטבע ולעצמך, מיד יופיע אצלך יחס אחר כלפי העולם, ותתחיל להבין אותו יותר לעומק.

שאלה: האם אפשר לבוא בטענות לבורא?

תשובתי: רק אליו צריך לבוא בטענות. אלא למי עוד? אתה יכול להתעצבן ולכעוס עליו, לרקוע ברגליים, לעשות כל מה שתרצה, רק אל תעזוב אותו! הוא רוצה שכל הזמן תפנה אליו, גם עם דברים טובים וגם עם דברים רעים, לא חשוב עם מה ואיך. העיקר, לפנות אליו כל הזמן. תקלל ותגער בו, רק אל תעזוב אותו!

מתוך שיעור וירטואלי, 18.08.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest