דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הדרך להשגת המטרה העליונה – חלק ג'

הדרך להשגת המטרה העליונה – חלק ג'

הסיבות לשינוי כמות אוכלוסיית כדור הארץ.

בחכמת הקבלה נלמד סדר ירידת הכוחות העליונים מהתכונה שמתגלה תחילה במלכות של עולם אין סוף בארבע בחינות דאור ישר, ולאחר מכן יורדת אלינו דרך צמצום א'.

אחר כך נוצרים הפרצופים גלגלתא, ע"ב, ס"ג, מ"ה וב"ן. ואז עולמות אצילות, בריאה, יצירה, עשיה. אחר כך נוצר מבנה מיוחד, שנקרא "אדם" או הנשמה הכללית, ומתרחשת שבירה של הנשמה הזאת. אנחנו מהווים חלקיקים של השבירה הזאת.

מאחר והאגואיזם מתגלה יותר ויותר, אז כדי ליצור בתוכנו אפשרות לעלייה ועבודה מעליו, המסה האגואיסטית הכללית נשברת לכמות יותר ויותר גדולה של חלקים. לכן בעולם שלנו אנחנו מרגישים שאנחנו מתרבים, אוכלוסיית כדור הארץ הולכת וגדֵלה. ולהיפך, אם אנחנו מקיימים קשרים שליליים בינינו, אז מתחילות השמדה ומלחמות, כלומר מסולקת כמות מסוימת של האוכלוסייה.

זה לא קורה מפני שמלחמה הורגת בני האדם, זה רק נדמה לנו שכך קורה, אלא מפני שבמקרה כזה האנושות לא זקוקה לכמות גדולה של בני אדם, והיא יכולה להיות קטנה יותר. כי כאשר מופיעים ייסורים, אז גם כמות קטנה יותר של נשמות יכולה לבצע את הייעוד שלה. לכן, צריך להסתכל על הגדלה או הקטנת כמות האוכלוסיית על פני כדור הארץ רק באופן כזה.

מתוך שיעור וירטואלי, 18.08.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest