כל ההצלחות מהבורא

laitman_2010-03-08_6060_us-70.jpg

לפנינו נפתחת הזדמנות נפלאה. אנחנו רואים מכנס לכנס, שאף אחד מהם אינו דומה לשני. היום אנחנו התקרבנו למצב מיוחד מאוד, ומגישים לנו עזרה גדולה מלמעלה. מרגע היווצרות הקבוצה אנחנו צופים באופן שיטתי, איך הבורא מקדם ושומר עליה. יום אחר יום, משנה לשנה אנחנו משׂיגים יותר ויותר הצלחות גדולות. האם אנחנו היינו יכולים להצליח באופן עצמאי בקנה מידה כל כך גדול, מבלי שאנחנו יודעים מקודם אפילו צעד אחד?

במשך כל ההיסטוריה אף אחד לא עשה את מה ש"אנחנו עושים". אף אחד עדיין לא ניגש לתיקונים שאותם "אנחנו משתדלים לבצע". באמת, עוזרים לנו כל כך הרבה, שאינני מפסיק להתפעל ולהיות מופתע מזה, במה זכינו ליחס שכזה? נותנים לנו הזדמנות להתחיל לעסוק בכל התיקונים הרוחניים הגדולים ואפילו לפי מידות גשמיות לערוך כאלו מפגשים גדולים וכנסים של אלפי בני אדם, לשדר בערוצי הטלוויזיה שלנו, לנהל הפצה באמצעי התקשורת, לפתח תוכניות לימוד בשׂפות השונות.

הבורא מכין אותנו. כל מה שהשׂגנו עד עכשיו, בא ממנו. וגם עכשיו הוא עוזר לנו בהכנה לכנס שאותו "אנחנו עורכים", כדי לגלות אותו. נקווה שאנחנו נהיה ראויים והוא יפסיק להיות נסתר, אלא יתגלה לנו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם מספר "שמעתי", 05.11.2010

2 comments

  1. האם (עפ"י הקבלה)הדרך לבורא לא רצופה דווקא כשלונות רבים ולא הצלחות חיצוניות?

  2. חברים יקרים מסיבות בריאותיות לא יכולתי להשתתף בכנס העולמי עקבתי כל יום דרך הטלויזיה היום אני בת 64 ומגיל 10 בערך ידעתי שאנו כל הברואים מחוברים בחוט של אור ואל לנו להתנתק אמרתי זאת להורי בבית ספר ולחברי כמובן שאף אחד לא יכל להכיל את התובנה הזו הסתכלו עלי כמו אל עוף מוזר ואף החרימו אותי חברי לכיתה וכל זה אני מספרת לכם אני שסוף סוף בא הרב לייטמן וחידד לי את ההכרה שהכל בסדר איתי ואני לא מוזרה . אכן לעלות מדרגה זו דרגה לא פשוטה ויש עליות וירידות אני מאחלת לנו ולכל העולם שנשכיל לאהוב איש את רעהו ללא תנאי ובאהבה אין סופית רק כך נוכל להתקרב לבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest