דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כל אחד צריך להתאים את עצמו מבפנים

כל אחד צריך להתאים את עצמו מבפנים

נדרש כעת שינוי מצד האדם, והוא צריך לשנות את עצמו מבפנים, ולא משהו מסביבו. את כל המערכות שבנינו: מערכת הכלכלה, החברה, החינוך וכן הלאה – בנינו בהתאם לאגואיזם המתפתח שלנו.

אבל עכשיו הגיע הזמן לעצור, ולהתחיל להתפתח מבפנים, כבר לא על ידי האגו, אלא בהתאם על ידי הצורה הנכונה שהאגו שלנו יקבל: צורת ההשפעה, החיבור ההדדי. היום מתגלה בעולם שלנו הצורה הרוחנית. זה פלא, לראות כיצד האנושות רוכשת בהדרגה את צורת ההשפעה, את הקשר ההדדי הכללי.

קודם כל היה בינינו ניתוק, הייתה שבירה במערכת הכלל-עולמית. אף אחד לא היה מחובר לשני. אבל עכשיו המערכת החלה להיסגר, ואנחנו נקשרים זה לזה יותר ויותר. זה נקרא "העולם האינטגרלי".

כלומר כבר מתגלה המערכת שמציגה לנו את העולם המתוקן. אך בינתיים היא מראה לנו אותו מבחוץ, ואנחנו צריכים להתאים אליו את עצמנו מבפנים.

למעשה, מתגלה לפנינו הבורא, האור! אם נתאים את עצמנו לחיבור הזה, לגלובליזציה הכלל עולמית, והרצונות שלנו יקבלו את הצורה המתוקנת הזאת, האור יתגלה בתוכנו.

עלינו להשתדל להבין שהכלים הישנים כבר אינם יעילים, ואיננו יכולים לעשות איתם שום דבר. צריך לקבל את זה כעובדה. כלום לא יעזור. אם לא נחשוב על החיבור, לא נוכל לתקן את העולם הזה.

כלומר, לא נשארים לנו שום כלים במערכת הכלכלית, ואפילו בצבא. כמו שכתוב "גיבור לא יינצל ברוב כוח". שום דבר לא יעבוד בעולם שלנו חוץ מכוח החיבור! ככל שנתחבר יותר, כך נצליח מהר יותר, והכול יסתדר בעולם ובחברה, מבפנים החוצה.

הגענו למימוש המעשי של שיטת התיקון, ואיננו יכולים להתחמק. הזמן מחייב.

מתוך שיעור על מאמר שבעל הסולם פרסם בעיתון "האומה", 16.08.2011
ידיעות קודמות בנושא:
העולם החדש דורש אדם חדש
כדי שלא ניכָּחד כמו הדינוזאורים
להפוך להיות גלובלי בפנים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest