דף הבית / המשבר ופתרונו / כלי בעל צוואר בקבוק צר

כלי בעל צוואר בקבוק צר

שאלה: למה אלה שנמצאים בדרך הרוחנית חווים את אותן הבעיות כמו כל העולם, ואין להם תשובה עליהן?

תשובתי: למה אין תשובה? יש הסבר אחד לכל הבעיות: חוסר ההתאמה שלנו לאור שכבר צריך להתגלות בנו. מזה נובעות כל הבעיות.

אם הרצון לקבל שלך מתוקן פחות ממה שהוא צריך להיות מתוקן, אז אותו האור שצריך להופיע ברצון לקבל, מורגש כייסורים, כבעיות, ככאב, כאסונות.

חוסר ההתאמה בדרגות דומם, צומח, חי ומדבר עם הרצון לקבל, מזמין את המשבר האקולוגי – בעיות עם הצמחים, החיטה, בתבואה, מחלות אצל בעלי החיים, ואחר כך באדם ובכל החברה האנושית.

כל האָשָם הוא ברצון לקבל שלך, שלא עבר את התיקון המתאים לו שכבר היה צריך להיות. לא חשוב מהי הבעיה, הן כולן נובעות רק מחוסר התאמה בין הכלי והאור.

נניח, שהרצון צריך כבר להיות מתוקן ב- 20%, ואילו הוא מתוקן רק ב- 2%. לכן 18% מתגלים בצורה של לחץ האור על הכלי, כ"אחוריים" של האור שמסמל ייסורים, צרות וצער.

צרות, זה מקום צר, כי אתה לא פותח את הכלי שלך. אין לך מספיק "אור חסדים" כדי להרחיב ולפתוח את הכלי, ולכן האור עומד מולו ולוחץ עליו. את הלחץ הזה שלו אתה מרגיש כצרות, בעיות, מחלות, אסונות.

צריך לתקן את הבעיה באותה הרמה הפיזית שבה היא מתגלה, וכמו כן לבקש את התיקון שלה מלמעלה, מהבורא, כלומר לפעול בשני המישורים. בעל הסולם אומר שצריך ללכת לרופא ולקבל תרופה כמו שהרופא אומר ורושם, אבל יחד עם זה ברור לו שכל זה לא שווה שום דבר, אלא הכול תלוי רק בבורא ולא ברופא.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 06.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
רחמים של בית דין קשוח
העולם לא רואה פתרון
רוצים אור!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest