דף הבית / חינוך, ילדים / כך נוצרים חיים חדשים

כך נוצרים חיים חדשים

שאלה: נניח, שאנחנו פותחים מרכז בריאות ובו מיישמים את השיטה האינטגרלית. שם אנחנו מטפלים באנשים עם מחלות שונות: לחץ דם גבוה, סכרת, ועוד. כיצד הם אמורים להגיע לאיזון ביניהם, ומה זה בעצם אומר?

תשובה: בהתאם לשיטה שלנו, השורש לכל הבעיות זה חוסר איזון של האדם עם החברה. לכן, אם אנחנו מאזנים את האדם עם הסביבה שלו, אז על ידי זה הוא מקבל כזאת אנרגיה, כזאת השפעה חוזרת אליו, שמשפיעה חיובית על כל המערכות הביולוגיות הפנימיות שלו.

לכן, אנחנו צריכים להביא את האדם להבנת החברה שסובבת אותו ולקשר הדדי נכון איתה.

אנחנו לא יכולים לקחת את כל החברה, את כל האנושות, וליצור מערכות ומערכות-על כלשהן, בדומה למערכות טלפתיות, וכדומה. אנחנו לוקחים כעשרה חולים, אף שיכולים לקחת גם מאה ואלף ולחלק אותם לקבוצות קטנות של עשרה אנשים, או קצת פחות, כדי שירגישו אחד את השני.

עם הקבוצות האלה אנחנו מקיימים סדנאות, מפגשי הדרכה, שבהם הם יקבלו הזדמנות לתקשר זה עם זה בצורה נכונה. כללי הסדנאות שלנו הם: לא להתנגד זה לזה, לוותר, לקבל את דעת הרוב. האדם צריך להוריד את עצמו לפני האחרים, כדי לקבל את דעתם, ובו זמנית לנסות להיות מעל האחרים, כדי להביע את דעתו. כלומר, צריך ליצור דעה אחת משותפת, תחושה משותפת, הרגשה, קשר הדדי נכון ביניהם, פרגון.

אם, בסופו של דבר, אנחנו יוצרים מתוך עשרה אנשים אלה גוף אחד, המחובר בין חלקיו השונים בקשר פנימי, הבנה הדדית, הרגשת אחדות המטרה, אחדות דעות, אז זה משפיע בצורה חיובית על כל אחד מהם, ואפילו על אנשים אחרים, אף על פי שיכול מאוד להיות שהם אפילו אינם מודעים לכך. הגוף הזה כבר נמצא במערכת אינטגרלית נכונה בתוך האנושות.

סביבנו, כל האנושות, ללא יוצא מן הכלל, מוכנעת על ידי האגו שאוכל אותה מבפנים כמו גידול סרטני. ואם בתוכה מופיעה מערכת מיקרוסקופית (עשרה אנשים בהשוואה למיליארדים), שהיא מערכת סגורה שנמצאת במצב פנימי מאוזן, נכון, אז בתוכה זורמים החיים. זאת כבר התחלת הלידה של המדרגה החדשה, חיים חדשים.

בדיוק כך אנחנו רוצים לפעול בין האנשים ולהביא אותם למצבים כאלה. עם זאת, קבוצות של עשרה אנשים תתחלנה להתקשר ביניהן וליצור מערכות גדולות יותר, אשר גם תתחלנה לצמוח למערכות גדולות וחזקות יותר. אנחנו נוכל להוכיח, להציג את הסטטיסטיקה ולהראות עד כמה שזה משפיע בצורה חיובית על בעיות בריאות אלה ואחרות.

מתוך שיחה על "רפואת העתיד", 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
תיאטרון מחוץ לתיאטרון
סעודות משותפות, תרופה ממחלות
איזון בין בני האדם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest