דף הבית / משבר עולמי / כיצד לרכוש בטחון ואושר ?

כיצד לרכוש בטחון ואושר ?

photo_rav_gh70_258.jpg

שאלה: מה רצוי להגיד לאדם, שעקב המשבר הכלכלי נשאר ללא עבודה ומקום מגורים, על מנת שיהיה מאושר ובטוח?
תשובה: צריך להגיד לו, שאם בעבר הוא היה תלוי במנהיגי העולם הזה, אז היום הוא תלוי במחשבות של כל בני האדם שמחוברות יחד, ובשיתוף עם המערכת האינטגראלית שהתגלתה, וירדה עלינו מלמעלה.
אם בני האדם, גם מנהיגים וגם פשוטי העם – העובדים, המובטלים וחסרי הבית – יתחילו להתחבר ביניהם, תוך כדי רצון לצאת מהמצב הנוכחי, הם ישפיעו על המערכת הרוחנית. אם הם יבינו את התלות ההדדית ביניהם, הם ישפיעו על מקור הכוח.

שאלה: מה כל אדם צריך לעשות ועל מה עליו לחשוב?
תשובה: התיקון אינו מתבצע במעשים, אלא במחשבות, ברצונות וביחסים. לכן התיקון תלוי בהסבר, בקליטה ובנכונות מצד האדם להבין, שעליו לשנות את היחס שלו כלפי אנשים אחרים. רק בשינוי היחס לאחרים תלוי מצבו של האדם, האם יהיה לו מזון או לא. את זה מוכרחים להסביר לאדם. אם יבין, אפילו במידה הקטנה ביותר, בכך יציל את עצמו.
האדם צריך להביא את עצמו להשתוות עם כוחות הטבע, שמנהלים אותו, בכך הוא יאפשר להם לתקן אותו. במצבו הנוכחי האדם מפריע לכוחות הטבע "להתלבש" על העולם הזה ולתקנו לפי הדגם החדש האינטגראלי שמתגלה בימינו בעולם.
אל תפריע לכוחות הטבע ותראה כיצד העולם הזה מסתדר. איך? הוא הופך לרוחני! בדיוק לזה תביא אותנו רשת החיבור החדשה שמתגלה בינינו.

ידיעות קודמות בנושא:
העולם כקשר הדדי
ועוד ידיעות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest