דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד לגדול ברוחניות?

כיצד לגדול ברוחניות?

laitman_2010-03-10_5461-70.jpg

קבוצת המקובלים הם האח"פ דעליון, המלכות הכוללת בתוכה הרבה נשמות שזרות לי, התחתון שאני צריך לחבר אליהם את הנקודה שבלב שלי. אם אני מבטל את הנקודה שלי ביחס לעליון, היא הופכת לגלגלתא ועיניים (ג"ע) שלי ומקבלת צורה על חשבון העליון.

העליון נותן לה הכול בשביל הגדילה שלה, הוא נותן לה מבנה – כל הנשמות, כל עולם אין סוף, את כל הכלי של הנשמה הכללית. אם אתם רוצים להיות פרצוף רוחני, תדבקו בעליון והאח"פ שלו יהפוך לעולמכם, אשר אותו אתם תגלו.

עד כמה שאני מידבק לאח"פ דעליון, כך הנקודה שלי מתחילה לגדול. להידבק על חשבון חלקי האח"פ, משמע לקבל את שליטתו עליי, כפי שמסביר זאת בעל הסולם במאמרו "החרות".

האח"פ דעליון הוא הסביבה שלי, אני מידבק בה, אני מקבל ממנה, כמו עובר המקבל מאימו את כל הדם, החמצן, המינרלים, כדי שמהנקודה שבלב שלי יגדל גוף רוחני (פרצוף). הגוף הזה יהיה דומה למה שקיבלתי מהאח"פ דעליון, מהקבוצה, אך ההגשמה היא על הנקודה שלי, בגן הרוחני שלי – כלומר הוא יהיה משותף עבור שניהם. כך התינוק דומה במשהו לאבא ואימא, ואת הבסיס העיקרי שלו הוא מקבל מהבורא.

אני מבטל את עצמי בפני הקבוצה ומחייב אותה לדאוג לי. כך התינוק, מבטל את עצמו בפני האימא, בכדי לקבל ממנה את כל הדאגה שלה, כל המזון, אך מחייב אותה שתעשה זאת. אני מוסר את עצמי לעליון, אני מחדיר לתוכו את הרצון שלי, את הדרישה להפוך לאותו החלק שבו יתחברו יחד הקווים ימין ושמאל ויישׂמו את פעולת ההשפעה. ובאותה המידה שאני אעשה זאת, עד כמה הזרע יבטל עצמו בפני האימא ויחייב אותה לגדל אותו, במידה הזו האימא בתגובה תתחיל לדאוג לו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "פתיחה לפירוש הסולם", 14.06.2010

רשומות קודמות בנושא:
העיקרון הבסיסי של ההתקדמות הרוחנית
כיצד פועל מנגנון התיקון
במה תלוי העתיד שלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest