דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד לאחד את כל הפירמידות לאחת

כיצד לאחד את כל הפירמידות לאחת

laitman_2008-11-14_7127_70.jpg

הפירמידה שעלייה מבוסס כל הטבע, הכולל בתוכו ארבע דרגות: דומם, צומח, חי ומדבר, נמצאת בכל אדם ואדם. היא תמיד בתוכו, כלומר הוא תמיד מאחד בתוכו את כל הרצונות. ועקב כך הוא צריך תמיד לקחת בחשבון ולהבין שעליו לבנות את הרצונות שלו בצורה של הפירמידה הזו, בכזה סולם של עדיפויות.

אינך יכול להתנתק לגמרי מהמציאות ולהמריא לרוחניות, אין הדבר נכון! זה אומר שאינך מנהל את הרצונות שלך, אינך רואה ומרגיש אותם. אך חשוב לך ביותר לראות את כל המערכת ולדעת לאיזו דרגה לייחס כל רצון שבך: דומם, צומח, חי או מדבר. זה הכלי הרוחני המלא והשלם שלך, הוי"ה, ואתה עובד עם הרצונות האלה בכך שאתה עושה מסך על כל אחד מהם. בזה אתה מחזיק את הנשמה בידיים שלך!

מובן, שנחוצה לו עזרה מהסביבה ומהאור העליון, אך כל המבנה הרוחני הזה חייב להיות "לפניו". אפילו אם קורה שאתה טועה וחוטא בחישוב אגואיסטי מקרי, אתה חייב לתת לעצמך דין וחשבון מלא על מה שמתרחש.

כל העולם בנוי לפי הפירמידה הזאת וכך גם כל אדם, דרך הפירמידות של הרצונות האלה אנחנו מתאחדים ומתחברים זה עם זה. איננו יכולים לתקן דבר בעולם הזה, כל עוד לא נאחד את הפסגות של הפירמידות שלנו, בנקודה הגבוהה שלהן, בדבקות עם הבורא.

אז הכול יגיע לאיזון ויתאחד למערכת אחת. רק בנקודת האיחוד העליונה ביותר הזאת אנחנו נוכל להתחבר בצורה נכונה בפירמידות הרצונות שלנו. ואז נגלה שכל הרצונות והתכונות שלנו טובים ונחוצים כאשר הם מתחברים יחד, ואנחנו משלימים זה את זה לאחד שלם!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 29.07.2010

רשומות קודמות בנושא:
סוד העברת החכמה
הפירמידה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest