דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד העולם מרגיש את ההתקרבות של הבורא?

כיצד העולם מרגיש את ההתקרבות של הבורא?

שאלה: התפתחות הנשמה, השינויים שמתרחשים בה בהשפעתו של האור, זה משהו פנימי, ספקולטיבי ונסתר מהעין. כיצד השינויים האלה מתבטאים ומופיעים בעולם הגשמי, האם האדם הופך להיות יותר הרמוני, האם מתגלים בינינו קשרים טובים?

תשובתי: לא הייתי אומר שמתגלים קשרים טובים, אבל כל מה שמתרחש בעולם שלנו מתממש בהשפעתו של השדה העליון. הוא כל הזמן מגדיל את המתח ואת האינטנסיביות שלו, וזה מורגש כהתקרבות של הבורא אלינו. אבל זוהי התקרבות מאוד לא נעימה, מפני שהבורא זו תכונת השפעה ואהבה, ואילו אנחנו כאגואיסטים לא מתוקנים מרגישים את ההתקרבות שלו כשלילית. הדבר דומה להורים או למורים שמתקרבים אלינו ודורשים שנהיה יותר בוגרים, יותר רציניים, ואנחנו לא רוצים.

היום רואים זאת בהתפתחות של כל האנושות. ההתקרבות של הבורא לעולם היא זו שקובעת את המשבר המודרני. זו התקרבות לא טובה מפני שאנחנו לא הופכים להיות דומים לבורא, אחרת היינו מרגישים את ההתקרבות כגילוי שלו. לא גילוי של חושך, ייסורים, בעיות וכל מיני וירוסים, אלא גילוי של האור.

הכול תלוי בנו. אם אנחנו מספיקים לעלות רוחנית, אנחנו מרגישים את ההתקרבות של הבורא כדבר טוב. ואם לא אז אנחנו מרגישים אותה כדבר רע. הבורא רוצה להתקרב אלינו כל הזמן ובהדרגה מממש את זה, אבל בינתיים אנחנו מרגישים את ההתקרבות שלו כירידה מתמדת של האנושות.

מתוך שיעור וירטואלי, 16.02.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest