דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כוחם של כנסי המראה

כוחם של כנסי המראה

שאלה: מהו כוחם של כנסי המראה?

תשובתי: אם בכנס מראה תתאסף קבוצה נשית טובה: צפופה, מלוכדת, לבבית, פתוחה, אז בהתקרבות שלהן, הן צריכות להרגיש איחוד.

כי הן הרי לא מתאספות סתם כדי להסתכל עלינו, הן צריכות להתאחד ביניהן. אז תופיע אצלן מעין "אנטנה", שעל ידה הן תתפוסנה את מה שמורגש כאן. אחרת הכנס יהפוך להיות עבורן להצגה רגילה: הן תיצפנה בהרצאות, בסדנאות, בהופעות, אבל לא ירגישו לחץ פנימי, מטען, חום של אהבה, של אור, שצריך בעיקרון לקרב בינינו, לנפץ ולבטל את כל המחיצות שמפרידות בינינו. אם הן לא תשתוקקנה לאיחוד ביניהן, אז הן לא תוכלנה לתפוס את הגל הזה מאיתנו.

התנאי העיקרי, זה ליצור ביניכן, שם, איפה שאתן נמצאות, את אותה האווירה שאנחנו רוצים ליצור בכנס הכללי המשותף שלנו. אז לפי חוק השתוות הצורה אתן לא תרגשנה את המרחק ו"תשחו" באותו המצב כמונו.

שאלה: איך אפשר ליצור אווירה של שמחה ורצינות בזמן כנס המראה?

תשובתי: זה לא חשוב. אתן תרגשנה את אותו הדבר לחלוטין, שאותו אנחנו נרגיש, אותם המצבים, אותו הלהט הרוחני והרגשת העלייה.

חייבים להבין שהעולם נע קדימה בקצב מואץ, כפי שניבאו המקובלים, הכול מתקיים בדיוק מוחלט. אנחנו צריכים בהכרח לצאת לדרגה טובה, מפני שהעולם כבר דורש את זה. הוא איבד את השליטה, אין לֵמה לשאוף, אין במה לחיות, הוא נמצא כאילו במצב תלוי.

וכאן אנחנו צריכים לגלות בעולם את הכוח שלנו, את הלחץ שלנו כלפי ההתקדמות קדימה, להראות לעולם שיש מטרה שלמענה כדאי לחיות, ישנן כוונות ואפשרויות נפלאות, לפנינו באמת עתיד פתוח ובהיר. האם אנחנו נוכל לממשו, זה תלוי רק בנו, ולא באף אחד אחר! לפנינו נפתחות הזדמנויות בלתי מוגבלות. כי רק אנחנו הם בעלי הבית של המצב שלנו, ואחרינו, כל העולם.

מתוך ההכנה לכנס נשים, השיעור הווירטואלי, 06.01.2013

ידיעות קודמות בנושא:
קירוּב של שני רצונות
לשבור את קליפת הפירוד
לבקוע את קליפת הגולם ולצאת לעולם הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest