דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / כוונון לאיחוד אינטגרלי

כוונון לאיחוד אינטגרלי

שאלה: איך אפשר להתכוונן נכון לפני היציאה להפצה?

תשובתי: האדם הוא אגואיסט. כל פעם האגו שבו קופץ כלפי מעלה והוא צריך כל פעם איך שהוא לרסן אותו.

אפשר לעשות זאת רק בנוכחותה של קבוצה. אם אדם יוצא לאיזה שהם אירועים מבלי שהתכונן, כלומר, מבלי שקרא את החומרים שלנו, לא התקרב לחברים, אז שום דבר לא יסתדר לו. כי הוא עצמו לא מתאים להעביר לקבוצה קו אינטגרלי. הוא יכול לעשות הכול לפי השיטה בצורה טובה מאוד, אבל בסופו של דבר, זה לא יעבוד.

לכן לפני היציאה לקהל אנחנו מתאספים ועושים את אותו הדבר כמו בישיבת חברים. השוני יכול להיות רק באינטנסיביות, בעומק, בשפה ובאוצר המילים, אך לא יותר מזה! בכל מקרה אנחנו משתדלים להביא דרכנו את כל העולם לצורה אינטגרלית.

לדוגמה, אפשר לקחת מאמר של הרב"ש על הקבוצה שעבר עיבוד טוב, ללא כל מיני תוספת של חכמות ולימודים אחרים, לקרוא ולדון עליו, בזה שעושים כמה כוונות ביקורת: "אני, קטן מכולם", "אני, גדול מכולם", "אני, שווה עם כולם", "אני נכלל איתם לאחד שלם כללי", ו"אני כבר מוכן כדי לצאת לקהל".

תחילה אני מקבל את כל מה שהחברים אומרים על אינטגרליות, על הקשר בינינו, בצורה רצינית לגמרי, כאמת מוחלטת, בכך שאני רוצה להרגיש את עצמי כילד ביחס אליהם, ששומע עם פה פתוח. אחר כך אני מדבר על אינטגרליות, על הקשר בינינו, ואז אחרים שומעים אותי ואני כביכול למעלה. אחר כך כולנו מתחברים ויוצרים שדה אחיד, עד שנרגיש את עצמנו כאחד שלם כללי. ברגע שהרגשתי את המצב הזה אני כבר יכול ללכת לעבוד.

כך אנחנו מכוונים את עצמנו כמו כלי נגינה מוזיקלי, וכאשר יוצאים אל העולם כדי ללמד את ההמונים, מופיעה אצלנו התחושה כאילו שאנחנו הולכים לבקש עבורם. כלומר, ההכוונה הטובה ביותר היא ההבנה, שלעשות נחת רוח לבורא אפשר רק על ידי הכוונה נכונה של האנשים לאיחוד אינטגרלי. אז הוא יוכל להשפיע על האיחוד הזה ולאט לאט להכין אותם לגילוי שלו, שזו הטובה הגדולה ביותר שעושים לו והטובה הגדולה ביותר שעושים להמונים מצידנו.

אנחנו חייבים לדעת: "אני יוצא לקהל הרחב, מפני שזה אותו המשטח שבו הבורא מתגלה לעולם".

אני לוקח איתי את הבורא כדי ליצור מקום לגילוי שלו. בזה אני יכול לעשות לו נחת רוח בגילוי לנבראים ולתת תענוג לנבראים בכך שמגלה להם את הבורא. אני בסך הכול חוליית מעבר, המארגן של הפעולה הזאת.

מתוך התוכנית "מבעד לזמן", 24.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
רע להיות לבד
במה תלויה יעילות ההפצה?
ללא בעירה פנימית, אין הצלחה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest