דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להתחבר ברצון אחד

להתחבר ברצון אחד

מתוך שיעור מקדים בכנס בסנט פטרבורג

שאלה: בכנס בקרסנוירסק אני חוויתי רגשות שלא ניתן להעביר אותם. לראשונה בחיים הופיעה ההזדמנות להיפטר מכל הספקות, לדלג מעל עצמי, לצאת אל החברים, להתחבר איתם, ובאופן חופשי, ללא גבולות לחלוק בהתפעלות. אחר כך כל זה נמחק. ועכשיו, כאשר אני שומע את המילים שלך, הטעם הזה שוב מופיע. האם אנחנו יכולים להשתמש בו עכשיו, או שצריך לעשות משהו אחר?

תשובתי: אנחנו צריכים ליצור את האיחוד הזה. לא צריך להיזכר בשום דבר, בשום אופן לא! עכשיו אנחנו צריכים פשוט להתחיל ליצור אותו, להרגיש, להשתוקק בכל הכמיהות, הדאגות, המאמץ שלנו. להיות בפחד שזה ייעלם, שאנחנו נאבד את תשומת הלב.

הדבר העיקרי זה, קביעוּת של הכוונה. עכשיו פועל עלינו "האור המקיף". הוא משנה אותנו, מחזק את מה שאנחנו יוצרים, באופן כזה התכונה שלנו משתנה. כי העולם, העולם של הרגשות תלוי בתכונות שלנו. יוצא, שהכוונה משנה את המציאות.

אנחנו לומדים את זה בתפיסת המציאות, על כך מדברת האנתולוגיה, המדע על המציאות, על הבריאה. לכן אין כאן שום דבר על טבעי. גם הפיזיקה וגם מדעים אחרים מאשרים וקובעים שההכרה שלנו קובעת את הרגשת העולם שלנו, והיא בעצמה משתנה על ידי הכוונה שלנו. לכן באמת אפשר להרגיש את העולם כאחר לחלוטין. דווקא זה הדבר שבו אנחנו עוסקים.

בואו נתאסף בינינו ברצון אחד ויחידי. אני חושב שזה יצליח לנו, אני מרגיש את זה לפי האנשים שהתאספו כאן, ולפי אלה שעוד יגיעו. אנחנו עשינו עבודה טובה. אני מאוד מודה לכם על זה, אני אסיר תודה.

גם הגברים וגם הנשים, כולם השתדלו מאוד וממשיכים להשתדל. ישנם חדשים וישנם כבר אנשים עם ניסיון, אבל בכל זאת, לכולם באמת ישנה נקודה טובה ומגע טוב. וכל השאר תלוי בנו. זה תהליך מצטבר.

דווקא בתוך הכדור המשותף הזה, בהשתוקקות המשותפת, בדאגה המשותפת, בהתכללות ההדדית, ביציאה מתוך עצמנו, ברגש שמחבר את כולם, ברשת הכוחות שנוצרת בינינו, אנחנו לאט לאט נתחיל להרגיש את דרגת המידע, החומר, האנרגיה, התוכנית, הבאים.

אנחנו צריכים להתחיל להרגיש את זה בעליל, לעבור מהרגשה פשוטה של איחוד להרגשה יותר מהותית של הסכימה הזאת, של הכוח שפועל בינינו, ואנחנו מתחילים לפעול בתיאום עם הכוח הזה.

מתוך שיעור לפני הכנס בסנט פטרבורג, 11.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מעבדה לתיקון האגו האנושי
מה יצמח מאיתנו?
המחלה ברורה, כל העניין הוא התרופה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest