דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / ישראל בתחתית הרשימה

ישראל בתחתית הרשימה

photo_rav_gh70_217.gif

מן העיתונות: לפי רשימת המדינות השוחרות שלום של ה- "Global Peace Index" (הקריטריונים לדירוג ברשימה הם: מספר חברים בארגוני שמירת זכויות האדם ל – 100 אלף תושבים, אחוז האסירים, רמת הפשיעה, גישת אזרחים לנשק, יחס לזכויות האדם, יחס למדינות שכנות וכו') מדינת ישראל תפסה את המקום ה- 141 מתוך 144. סומאליה, אפגניסטן ועיראק סוגרות את הרשימה.

תגובתי: האנטישמיות התגלתה בבבל העתיקה עם הופעתה של קבוצת המקובלים הראשונה, שאותה ייסד כוהן דת בבלי, הלא הוא אברהם.

השנאה לישראל נובעת מהעובדה שאותה קבוצת המקובלים נמצאת תחת שיטת הנהגה שונה, הנהגה של כוחות השפעה ואהבה הדדית, בשונה משאר הבבלים שהלכו בדרך של התפתחות האגואיזם.

כתוצאה מההיבדלות של קבוצת המקובלים של אברהם, חלק מהאנושות נמצא תחת הנהגת הפנים של הבורא (כוחו הישיר, כמו שהוא עצמו – כוחות השפעה ואהבה), ולא תחת שליטת האחוריים של הבורא, הכוח אגואיסטי של הטבע, שתחת שליטתו נמצאים שאר הבבלים (תושבי כדור הארץ).

נמצא, ששני חלקי האנושות האלה, עם ישראל (שמכוונים להשגת תכונות הבורא, ישר – אל) ואומות העולם (המתפתחים על ידי אגואיזם טבעי), נמצאים תחת כוחות מנוגדים של ההנהגה העליונה, ומכאן השנאה! השנאה לא תיעלם, אלא רק עם תיקון כל האנושות ב-230 השנים שנותרו עד גמר 6000 השנים של התפתחות האגואיזם.

kab_sifria_40.jpg תפקידה של ישראל, מתוך הספר "מגדל בבל הקומה האחרונה"
logo_kab_bb_40x31.jpg סידרת שיעורים על פי "הקדמה לספר הזוהר"
ידיעות קודמות בנושא:
ישראל אשמה בכל הבעיות בעולם
הסוד הגדול של היהודים
למה שונאים את ישראל
ידיעות נוספות במדור: תפקיד ישראל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest