דף הבית / המשבר ופתרונו / יפן – רובוטים מחליפים את האיכרים

יפן – רובוטים מחליפים את האיכרים

הערה: העולם מתקרב מהר יותר ויותר לרובוטיזציה (החלפת בני אדם ברובוטים). ביפן למשל, רובוטים החלו להחליף את האיכרים, ולקראת סוף שנת 2016 מתוכנן לבנות ביפן חוות שמופעלות במלואן על ידי רובוטים. מעניין לראות למשל, שבתחרות ספרות יפנית שנערכה לאחרונה, עלה לגמר רומן שנכתב על ידי רובוט. כך בהדרגה יחליפו הרובוטים  את בני האדם.

תגובתי: ניתן להחליף את האדם בכל דבר, פרט לעבודה הרוחנית. בכל אחד מאיתנו נמצאת ״נקודה שבלב״, שהינה נקודה רוחנית, קשר עם הבורא, או ההידמות שלנו אליו. לא ניתן ליצור את הנקודה שבלב באופן מלאכותי, כי תכונה זאת ניתנת לאדם חי, לישות ביולוגית, ואין אנו יכולים להעביר ולשתול אותה ברובוט. לכן אל לנו לדאוג לגבי אובדן העבודה שרובוטים יבצעו. עלינו לבצע את מה שעל בני האדם לבצע, לפתח בתוכנו את הנקודה הא-לוהית, עד למצב של הידמות והשתוות מלאה לבורא. הדמות שתתפתח בנו, היא זו שתיקרא ״אדם״, כל השאר זה גוף מתכלה בדרגת חי, לא בדרגת אדם. הרובוטים לעומת זאת, נוצרו רק כדי לדחוף אותנו לעבודה הזאת.

שאלה: מה הכוונה "להפוך להיות דומה לבורא"?

תשובתי: להפוך להיות דומה לבורא, זה לפתח בתוכנו רצון פנימי נסתר, שמושך אותנו לאיחוד, לידידות, לעזרה הדדית, לקשר עד להתמזגות הדדית של כולם לדמות אחת יחידה, שנקראת "אדם", מהמילה "דומה" לבורא. על כל בני האדם, כל האנושות להגיע למצב זה. אנחנו יכולים לעשות זאת, לשם כך קיימים בטבע כוחות מיוחדים, שעליהם מדברת חכמת הקבלה, שעוזרת לגלותם ולהשתמש בהם, כדי שנהפוך להיות דומים לבורא. האנושות העתידית, זו חברה שבה את כל העבודה הפיזית מבצעים רובוטים ומכונות, ואילו בני האדם עוסקים בעבודה הרוחנית. זוהי ״דרגת אדם״.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן, 24.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest