יום של חג?

הכנס בבולגריה, שיעור מס' 1

שאלה: עד כמה רחוק אנחנו נמצאים מהמדרגה הרוחנית הראשונה? האם אנחנו יכולים למדוד את זה?

תשובתי: העניין הוא, שהקבוצה העולמית שלנו היא לא לגמרי הומוגנית. המושג "אנחנו" הוא די מטושטש, מעורפל, כמו איזה ענן.

אני חושב, שהחלק המרכזי של הקבוצה העולמית, שבאופן שיטתי, עד כמה שהנסיבות החיצוניות מאפשרות זאת, עוסק בלימוד, בעבודה פנימית בקבוצה ובהפצה, הגיע עכשיו למצב, שבו במשך השנה הקרובה ברוב המסה שלו יתחיל לגלות שיתוף פעולה הדדי ממשי עם הכוח העליון.

בהתאם לזה יהיו לנו עליות וירידות. ככל שאנחנו צריכים לעלות גבוה יותר, כך חזקה יותר תהיה הירידה, ובמידה שנוכל להתגבר עליהן, כך אנחנו נצליח.

אתה שואל אותי שאלה שהתשובה עליה אינה נמצאת בשליטתי. זוהי הבחירה החופשית. ומה גם, שזו בחירה חופשית של כמות גדולה מאוד של אנשים. דווקא הפתרון ההכרתי והקולקטיבי שלכם בתמיכה הדדית, באחריות ההדדית, קובע מתי אתם תוכלו לגלות את העולם העליון. הכול תלוי רק בכם!

כי זה לא איזה שהוא תאריך בלוח השנה. כאשר אתם תיצרו ביניכם מתח של החיבור הדרוש, אז זה יצליח לכם. אבל אני חושב, שבקצב הזה שבו אנחנו גדֵלים היום, זה אמור לקרות תוך חצי שנה עד שנה, ויכול להיות אפילו מוקדם יותר. אבל הגילוי נוגע רק לאלה שנמצאים בעבודה פנימית רצינית, והאחרים יצטרפו במידת ההתכללות בה.

אותה הקבוצה שתרגיש את העולם העליון (ואנשים כאלה כבר קיימים), בכך שנכנסת יותר ויותר לקשר ממשי עם הכוח העליון, שמרגישה את המימד החדש, שעולה מעל לדרגת הקיום הגשמי שלה, תתחיל להסתכל על עצמה ועל החיים האלה בדיוק כפי שאנחנו מסתכלים על חיית מחמד שחיה לידינו בבית. כך האנשים יסתכלו על המרכיב הבהמי שלהם ביחס למרכיב הרוחני שנולד בהם. אני חושב שזה יתרחש מהר.

אבל אני שוב חוזר, שכל זה תלוי בכך, עד כמה האדם תחת השפעת הכוח הפנימי, שנקרא "האור העליון", יפתח בתוכו חושים רוחניים.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס בבולגריה, 01.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הפירמידה הרוחנית של "הכלי העולמי"
כל זה קרוב מאוד…
שבועת אמונים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest