דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / להיות מקובל / יום ציון הסתלקותו של הרב"ש

יום ציון הסתלקותו של הרב"ש

rabash.jpg

הרב"ש תיאר ורשם את כל הדרך הרוחנית הצפויה לנו והסביר מה עלינו לעשות עם עצמנו, כדי לקבל את האור המתקן והממלא. אין מקובל אחר בהיסטוריה שעשה משהו דומה להשׂגת הבורא. מובן שזה הפך להיות אפשרי הודות לכך שהוא היה האדם הנכון בזמן הנכון.

לא ניתן אפילו לתאר, כיצד היה ניתן לנו להתקדם ללא ההדרכה המפורטת, אשר אותה קיבלנו ממנו. ללא ההסברים שלו, לא היינו יכולים ליישׂם את שיטתו של בעל הסולם. כעת, כאשר אנחנו ניגשים יותר ויותר קרוב ליישׂומה המעשׂי, אנחנו מבינים טוב יותר עד כמה אנחנו נזקקים להסבריו המפורטים של הרב"ש.

קיימים אלפי ספרי קבלה, גבוהים ועצומים שאינם ניתנים להערכה, אך לא ניתן להשתמש בהם באופן מעשׂי בזמנים שלנו. כמו התורה, אשר אותה מבין רק מי שכבר נמצא בהשׂגה הרוחנית. ומי שרוצה להיכנס לעולם הרוחני, יכול להיעזר רק בספריו וביצירותיו של הרב"ש.

מתוך שיעור על מכתבו של בעל הסולם, 12.09.2010

רשומות קודמות בנושא:
לזכרו של הרב"ש

4 comments

  1. תודה לאל על מתנת החיים שהעניק לנו הרב ברוך שלום אשלג ואביו
    זוהי זכות גדולה!!!!!!
    לחיים!!!!!!!!!!!!

  2. ויקטור פרדסיה

    אן מילים להביע תודה לבורא
    שהוא ראשון ואחרון ויודע מתוך אהבה גדולה ליצור עבורנו כרית נחיתה רכה בעולם אן סופי של אור ותענוג, עוד בטרם נשאל הוא עונה, שולח לנו תרופה עוד בטרם נחלה, שלח מורים מדריכים שמתאימים בדיוק לדורנו, על זה נאמר "לא אלמן ישראל" ו"הבורא רק טוב ומטיב"
    אני אישית לא רואה מהמקום האפסי שאני נמצא כיצד הייתי זז בתוך האן סוף ידע בלי הידע והדרכה של בעל הסולם , בתוך הרגשות בלי הרב'ש , ובחיבור בפרקטיקה בישום של "מוחה וליבה" בלי מורנו הכל כך מיוחד, שמשחק אותה קשוח לפעמים ולפעמים כל כך מצחיק, אבל בטוח מלא באהבה
    תודה בורא עולם

  3. פשוט פלא איך כול מקובל הגיע בזמנו ותרם את חלקו לאנושות על פי צו השעה והצורך לתיקון המיוחל.
    ואין ספק שלרב"ש יש תפקיד מכריע בתיקון
    ונקווה שיבינו במהרה את תפקידם של הבאים אחריו
    והמבין יבין,

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest