דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / טעינה על ידי האור העליון

טעינה על ידי האור העליון

כנס חרקוב. סדנה מס' 7.

כדי להשיג באמת את התוצאה הרצויה בהתקדמות הרוחנית, אנחנו חייבים לנצל את כל הזמן שהוקצה לכך.

זה לא שעתיים של לימוד בשבוע, שעתיים של הפצה, או כל מיני אירועים נוספים. אנחנו צריכים להמשיך בעבודה הזאת שניהלנו בינינו בסדנאות, רק שהיא נמשכת באופן פנימי בכל אחד מאיתנו בזמן ההפסקות, בזמן הסעודות, בזמן הנסיעות שלנו, במה שלא יהיה! זה הדבר העיקרי ביותר!

כי שיעור הבוקר או איזה שהוא מפגש כמו סדנה, זה כמו טעינה, כמו התחברות למקור הזנה. כשאתה מתחבר לקבוצה, אתה מזמין על עצמך את האור העליון, אתה מקבל טעינה ויכול ללכת בשקט להמשך החיים שלך ב- 20 השעות הבאות. אחר כך אתה שוב חוזר.

זה חייב להיות פעם ביממה! אחרת, הקשר הרוחני מתנתק. לפחות שעה ביום, אבל חייבת להיות התחברות עקבית נוספת לקבוצה פיזית או וירטואלית, לאור. נטענת ואתה ממשיך לעבוד בכל שאר הזמן על הטעינה הזאת.

עכשיו אנחנו עוברים בהדרגה לסוג אחר של עבודה, שהיא הרבה יותר מורכבת מאשר לשבת במעגלים בינינו. בעבודה הזאת מופיעות אלפי הפרעות למיניהן. אבל אנחנו הרי מבינים שאלה הן לא הפרעות, שמכל הצדדים הבורא מקיף אותנו ורוצה שאנחנו כל הזמן נהיה מקושרים איתו דרך ההפרעות האלה. ואז אנחנו נראה שאלה הן לא הפרעות אלא הזדמנויות להתחברות, להגברת האיתות. בואו נשתדל!

מתוך סדנה מס' 7, כנס חרקוב, 19.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
תודה לכל משתתפי הכנס!
לעצום עיניים ולהישאר בדבקות
הכנס אף פעם לא נגמר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest