דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אישור כניסה לעולם אין סוף

אישור כניסה לעולם אין סוף

כנס חרקוב. סדנה מס' 7.

הסכום של כל ההודיות שלנו על העבר נותן לנו כלי כולל שלם לגילוי הבורא, רגישות כוללת שלמה, עוצמה, מתח, ייסורים, תנועה קדימה.

למה ההודיה היא כל כך הכרחית? – מפני שבאופן כזה האדם כבר מתייחס בצורה חיובית לבורא, לאור, הוא תופס אותו בצורה חיובית, והאור מאיר לו באופן זהה, כפי שהוא מוכן להאיר לאור.

כשאנחנו מודים על העבר, וכל אחד מאיתנו עושה עם עצמו כזה מאמץ, בכך שמתחבר עם החברים האחרים בקבוצה כדי לרכוש כוח להתייחס נכון לעבר, אז בזה אנחנו מתחברים יחד ונוצר רצון כללי משותף להשיג, לגלות את הבורא. זה מצד אחד.

מצד שני, הרצון הזה מלא בהודיה, במודעות, בהכרה על העבר, מפני שאנחנו מתחילים להרגיש שזה היה הכרחי כדי לבוא עכשיו למצב הזה, שהחל ממנו והלאה אנחנו נכנסים לעולם העליון.

מדוע המצב הזה שאותו אנחנו רוכשים, בכך שמבטלים את העבר השלילי, מהווה למעשה אמצעי לגילוי הבורא? – מפני שהוא נותן לנו ביטחון מוחלט בזה שבעולם שולט רק כוח חיובי אחד. באופן כזה, אנחנו יכולים להרגיש את עצמנו, כמו תינוק על הידיים של אימא. לא צריך יותר שום דבר, הכול בסדר גמור. הוא מרגיש את הריח של אימא, מרגיש שהוא נמצא על הידיים שלה, הוא נמצא בביטחון.

ברגע שאנחנו משיגים כזה מצב של ביטחון, אז העולם הופך להיות אין סופי, הוא פשוט נפתח. האדם מרגיש את עצמו בלתי מוגבל. שום דבר יותר לא מוחץ אותנו, אנחנו לא נמצאים תחת שליטה של מישהו, לא נמצאים תחת שום לחץ, תחת שום הגבלות, הכרתיות ותת הכרתיות, תחת שום דבר! ולכן מתגלה העולם העליון, אותה הבריאה הכללית האמיתית שבה אנחנו קיימים, שהייתה דחוסה עד לרמה, למימדים של העולם הזה, על ידי המְתנה תמידית ודאגה שלנו של משהו לא נעים, של חוסר אפיון נכון של הבורא, כמנהל, שולט בכול. כך מתרחש הגילוי.

לכן, להביא את עצמנו לגילו מלא של ההנהגה העליונה אפשר רק בעזרת העבודה המשותפת בינינו על העבר, ההווה והעתיד שלנו.

על ידי זה אנחנו לגמרי מסלקים את מושג הזמן, שהוא הגורם המגביל ביותר של העולם שלנו. לגמרי! לכן, אם אני סבור שאני נמצא בכוח אחד קבוע, שמנהל הכול ומחזיק הכול במצב חיובי מוחלט, אז אין זמן, מה כבר ישתנה? כמו כן, אין תנועה, העברה, אין למעלה, למטה, שום קואורדינאטות (צירים), אלא נפח אחד פשוט, עולם אין סוף.

ודאי שצריך לגדול עד למצב הזה. גם אני עדיין לא יודע מה זה. אבל לפחות, הרחבת הספירה שבה אנחנו קיימים, על ידי רכישת ערבות, ביטחון, כלומר הרגשת עצמי בשליטת תכונת ההשפעה, נותנת לנו את התנועה הזאת החוצה להרחבת הספירה הזאת.

מתוך סדנה מס' 7, כנס חרקוב, 19.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הכול מתחיל מהודיה
ההודיה על העבר מכינה לעתיד
הודיה לבורא זה מנוף לפסגות חדשות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest