דף הבית / קבלה לעם / שיעור הקבלה היומי / טעימות משיעור הקבלה היומי (02.03.2010)

טעימות משיעור הקבלה היומי (02.03.2010)

laitman_2009-07-30_1925_us-70.jpg

איך אדע האם אני במקום הנכון?

איך אדע האם אני במקום הנכון?

קליפים נוספים:

9 comments

  1. צדיק הרב בכל מעשיו, חסיד בכל פעולו. כבורא.

  2. ואלרי מנהריה

    אם מצד אחד אני לאי רוצה להוכיח שום דבר לאף אחד או לשכנע במשהו, מתוך פחד להפוך את זה לכפיה, אך חוסר תחושה שמבינים אותי נורא מחליש אותי(גם פיזית), גורם לתחושת בדידות, שאני מנסה ולומדת להשלים עימם: האם זה זו היא דרכי או תוצאה של חוסר השקעה מספקת בהפצת החוכמה??? מה הוא ההבדל המכריע בין כפיה להפצה?

  3. ואלרי מנהריה

    לאחר יום הראשון של הכנס קרתה לי תופעה מוזרה מאוד, שאני נורא נורא מבקשת לקבל לפחות רמז – מה היא?!כל היום הראשון של הכנס די חיכיתי למשהו שאולי יקרה בתוכי. וזה לא הגיע, פרט להתרגשות ותחושת "צלילה" באווירה (הייתי לבד בכנס).עד ליציאת לדרכי הביתה שיותר מדי אנשים היו נראים לי גם חוזרים משם כי פניהם היו מוכרים. אבל בהלוך למחורת נבהלתי- כבר לא היה הגיוני שכולם קשורים לכנס,אך כל אחד ואחד פניו היו עדיין מוכרים, עד כדי שהתביישתי להרים מבט.לצערי באמצע היום השני נאלצתי לעזוב בדחיפות הלא צפויה אך התופעה חזרה איתי גם. עם הזמן היא פחתה(במודע או לא) אך חוזרת כל הזמן ודי מפחידה.   

  4. ואלרי מנהריה

    אני גרה די רחוק ולא ממש ביכולתי להיות החוליה הפעילה, אבל לא ארגע אם לא אשאל- האם בחלקי להפוך את החיסרון ליתרון ברצון ושאיפה הכבר "זקנים" במטרת ההפצה או כל דבר אחר בנושא?  

  5. ואלרי מנהריה

    # כדור הארץ חולה…# שאנשי כימיה יבינו ויראו זאת ע"י הדמיות המוכרות להם מעולם הכימיה של תגובות בין החומרים והשפעתם אחד על השני.# חכמי הפיזיקה- בשפה שלהם של חוקי הפיזיקה הרבים ותגובות שרשרת.# מלומדי ביולוגיה- מתוך אותם תופעות של כל גוף חי ותהליכים של סיבה ותוצאה ברמה פיזיולוגית.# מדעני התנהגות- בעזרת שנים רבות של מחקרים וגילוים פסיכולוגים של סיבה ותוצאה ברמה המנטלית.# וכך הלה שכל אחד ותחומו הקרוב והמדבר אליו, חייבים להבין זאת ולהפסיק לראות רק את המטר שלפניו! לחבר את כל הידע הנרכש ולהפוך אותו למודעות וכוח המשותפים!!!### זו היא סוג של צעקה ובקשה מאנושות להוסיף רגש לשכל ולעצור את הרס עצמינו!!! כי המחלה לא תעלם מעצמה , ואלה עדיין רק הסימפטומים ההופכים בד"כ לביטוים חמורים הרבה יותר וקשים הרבה יותר לטיפול…

  6. ואלרי מנהריה

    מה לעשות אם לפעמים מתעורר בי צורך עז לא לגמרי להסכים עם החומר הנשמע, בעקבות הניסיון האישי השונה. האם הוא הצורך המטע שאין לו סיכוי להיות מוצדק בשום אופן?   למשל: בתוכנית עם אחד השחקניי קולנוע דיברת על דרכה של אישה בלימוד הנטולת הכרחיות בשימוש במשפט : "ואהבת לרעתך כמוך", אם, מגיל קטן, רק בזכות הבנת חשיבותו של משפט זה- ידעתי בשביל מה אני חיה ולאן אני הולכת. למרות הבנה ברורה שהאושר מיישומו של המשפט נובע מרצון לקבל(את אותו האושר).מה שגם אף פעם לא הצלחתי להסביר לאחרים.   וגם: פטירתה של האישה משעורי בוקר, כאשר הגוף שלי מעיר ומקים את עצמו במלואו כוחותיו ללא הכנה מוקדמת באותם השעות של השיעור.וכבר ניהיה כחלק בלתי נפרד מפתיחה והשראה ליום חדש.  # מה זה אומר עליי בתור אישה? ומה זה אומר עליה הגישה?

  7. ואלרי מנהריה

    כאשר אדם מגלה שכל השוטטויות והשתוקקויות שלו המולבשות בסקרנות לתחומים רבים בחיים, מתחברים ומוצאים את עצמם מחזיקים ידיים בעולם חוכמת הקבלה- מה הוא הכלי לגילוי היעוד שלו, שמצד אחד נראה כפתרון נפלא לכל ההתפזרויות בחיפוש אחריו בעולם הגשמי, אך נסתר אפילו עוד יותר מצד שני?

  8. בוקר טוב, צדיק שלי, אדם טוב שכמוך שע"י נגאלו בני ישראל.

    בדקתי את החשבון בנק שלנו, המאזן חיובי, סומך עליך.

    לחיי העם הזה.

  9. ואלרי מנהריה

    תמיד חששתי ואתמול הוכח לי שעומדת בפנינו סכנה חמורה בנושא גילוי ולימוד חוכמת הקבלה, לאחר שנוכחתי באחת המכללות בצפון לפני פתיחת קורס לרפואה קבלית. הרגשתי את השתוקקותם העזה, של הנרשמים או מחפשים מקום כזה, לנושא.אך ראיתי ושמעתי גם את האיש המציא להם את ה"דרך" ע"י חיבורם לגשמיות המסוכנת הנלמדת בקורס תוך כדי הרצת סכומים בלתי סבירים בראשו מהרווח…(אין צורך להעמיק נראה לי יותר מדי).  # כך אותם "תינוקות" עם רצון בריא מצאו את עצמם בידיו של אבא חולה. כאב נוראי בפנים אך לא יכולתי, כי לא ידעתי אם מותר לי בכלל, לעשות דבר!!!                                                   # ברור לי שהנושא הולך להתפשט ברחבי הארץ והעולם,רק  עלול לגרום לדעתי ליותר נזק משעכשיו! אז כיצד ניתן,אם בכלל, לעצור או להפחית תופעה זו על מנת למנוע את התפתחותו ולידתו של עובר הרוע שיחכה לנו מאחורי הפינה…?  

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest