דף הבית / המשבר ופתרונו / טיפול במתכונת "עשה זאת בעצמך"

טיפול במתכונת "עשה זאת בעצמך"

ידיעה: בגרמניה נכנס לאופנה התחביב של מלאכות ועבודות יד, מה שסוציולוגים מכנים mega trends או "תרופת הפלא". לפי הסקרים האחרונים של דעת הקהל, יותר ויותר גרמנים מעדיפים לבלות את שעות הפנאי שלהם בעיסוקים כאלה שנשכחו כמעט, כמו, סריגה, תפירה, נגרות וגינון.

זהו טיפול יעיל, שעוזר להתמודד עם הלחץ היומיומי, מאפשר, לפחות בזמן הפנוי, להתרכז בחוויה פשוטה, אך מהנה. זהו ניסיון לשמור על האינדיבידואליות, לא להיות מושפע ממוצרי הצריכה, כדי להגן על עצמם מאורח החיים המוכתב על ידי השוק.

תחושת ההגשמה העצמית, הדחייה מצרכנות והתחושה של קהילה נותנים תמריץ לעבודות יד, כך שמספר האנשים שנמשכים לתחביב הזה הולך וגדל. העובדה שאנשים מתאספים יחד כדי לעסוק באיזו מלאכה, משמעות הדבר היא שהחברה חווה לחץ, שאף מחריף עקב המשבר הכלכלי. עבודת היד בונה את המרחב החופשי. ולבסוף, כיצד אפשר להשוות את השמחה עם משהו אחר, כאשר היצירה שלך מוערכת על ידי אנשים שחושבים כמוך.

הערה: המשבר מתקן אותנו, הוא דוחף אותנו לקראת הצורה הבאה של החברה, להבנה בצורך במערכת יחסים פשוטה, בהרגשת העצמי והתחברות עם האחרים, בצורך לראות את הפירות של העבודה שלך, בתחושת מימוש עצמי. כתוצאה מכך, האדם יתחיל להרגיש את הצורך בלהיות בקשר עם האחרים.

ההתפתחות של הרצונות מתרחשת לפי הכמות והאיכות של השאיפה לאיחוד, מכיוון שההתפתחות נגרמת על ידי האור העליון, היחיד והמאחד את כל חלקי הבריאה לאחד שלם. ה"בבל" המודרני חייב להתעלות מעל האגו הבשל בצורת האיחוד, ובתוכו יתגלה הכוח של המדרגה הבאה של ההתפתחות שלנו, הכוח של הרמה הגבוהה של חיי האדם!

ידיעות קודמות בנושא:
תקשורת היא מפתח לאריכות ימים בריאה
חברים זה בריא
התרופה לדיכאון: קשר עם האחרים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest