דף הבית / כללי / חכמת הקבלה ואומנויות לחימה

חכמת הקבלה ואומנויות לחימה

חכמת הקבלה ואומנויות לחימה לאחרונה ערכתי שיחה מעניינת למדי עם מומחה עולמי באייקידו בשם ולדימיר טגירוב. לטובת מי שאינו מכיר, אייקידו היא אמנות לחימה יפנית אשר פותחה במאה ה-20, בעלת פילוסופיית חיים שלמה.

היו ששאלו אותי, בשביל מה אתה צריך את זה? ובכן, אני צריך זאת כדי שאוכל להסביר את חכמת הקבלה לאנשים שונים בצורה טובה יותר. הקבלה אומרת, שמקובל צריך ללמוד את כל מה שיש בעולם, משום שהוא מסוגל לחבר את הביטויים של העולם שלנו והעולם העליון ביחד.

כשאדם "מעולם אחר" מדבר, אני מבצע בתוכי את פעולות התיקון ומחבר את העולם שלו עם שלי. פעולה כזו מזרזת את התיקון הכללי – פתאום יותר ויותר אנשים בעולם מבינים על מה מדברת חכמת הקבלה…

5 comments

  1. מהו השורש הרוחני של חתול? מה זה אומר על האדם אם הוא נמשך לעיסוקים, מקומות או אנשים מסויימים? האם יש לעולם הגשמי השפעה על האדם שהולך בדרך הרוחנית?

  2. מה זה משנה מה השם?

    מיכאל לייטמן!!אין לי מה לכתוב לך! אין לי מה לברך אותך! אני בכוונה לא כותבת לך בתחילת השורה רב!!! אני אגיד לך למה? כי אתה "זה" "נעשה לנו אדם בדמותנו" אתה "זה"אתה "האדם" אתה אפילו לא רב!! כי זה לא כדאי לך להיות רב!! אז אתה לא!!!! אתה " אדם" בפרוש!!!! ןחןץ מזה כלום!!!! וחוץ מזה הכל!!!!אתה כלום ואתה הכל!!!!זהוא זה מה שיש לי להגיד לך! אני לא יכולה להגיד תודה כי זה קטן ודבילי!!!ולא במקום בכלל!!!פשוט המילים אומללות לעומת כל הסיפור הזה! המילים…מעטפה!או "מכונית" שמעבירה "…….." אין לי מה לשכנע פה אנשים כי אני בטוחה שהאור שלך כבר מחזיר אותם למוטב! בגלל שאתה בענווה אני אשבח אותך למרות שזה כמו להביא לאדם גדול סוכריה- שטויות1 אבל בכל זאת!שמעתי הרבה!!!!!!!! רבנים נחשבים בעולם התורה!!!!!! הייתי בניהם!!!!חבל חבל חבל חבל חבל חבל שאלוהים יעזור להם! כמה חסר להם!!!!!!!!!!כמה ניסיתי לינוק מהם והם גרמו לי צער!כי אין להם מה למלות!!!כאב לי על עוד 150 בנות!!!יאלללה איזה פיספוסססססס!!!!! הם כבר פה!!!!!!! אז בא נעשה משהו גדול!!!!!!!!— הכל מתרכז על עבודת השם והמצוות האגואיסטית!!! שאלוהים ישמור!!!!!במה זה נגמר?? בשכר ועונש????!!!!!!!150 בנות יכולות להיות כח !!!!לארץ ישראל לעם ישראל!!!!!הן רוצות לחזור בתשובה!!!איזה פיספוס מתוך שאני כותבת אני לא אשתוק ואתה נתת לי כח להסביר!!! את מה שלא הצלחתי להסביר ורק דיברתי מתסכול עם " מורי דרך" שלא הבינו על מה אני מדברת! אני דיברתי על חוכמת הקבלה ולא ידעתי להסביר!! אני דברתי על גאולת ישראל על ידי המחשבה ההתחברות הכיוון הפיזיקאלי\רוחני רק רב מבין עשרות נגע בזה- והשאר חלולים!מחזירים בתשובה ושוכחים את הכלל!!!!פעם ראשונה שראיתי את הרב קוק התאהבתי בו!!!! הרגשתי גאולה ענקיות אין סוף נצח!!! מה הם אומרים??? זה לא השיטה שלנו!!! איזה חוצפה??!!! וזה מפחיד בנות לגשת אליו וגם אני מנעתי את עצמי- כי זה לא ההשקפה!! שטויות שלהם!!!! פה אורו עני ובכה ליבי על שעות ימים ושנים במקום אחר שיקרי זר!!!!!!!בתןך "מעוז החרדים" עכשיו אני מתחילה הכל מהתחלה בהצלחה לי לכל נשמה ונשמה טהורה בעמי לכולנוקודם כל יהודים כי אצלכם הכח!!! אחרכך בהצלחה לכל העמים!!!!!לכל הגלובוס לכלל האנושות(האומללה) שיפתח להם פתח כחודו של מחט להארה לאיזון!ובמיוחד להתעוררות של הדעת שלנו עם ישראל!!!!! השרוי במצוקה תרבותית! תקועה בלב! להתעוררות הנקודה של הלב- של עמי בני דורי התעוררות של כבוד ישראל מלמעלה ורצון הגאולה מלמעלה אמן!! אוהבת.

  3. רינת, הקבוצה הוירטואלית

    נשמה, דבר ראשון אני ממליצה בחום

    לכתוב את הרעיון העיקרי,

    כי זה לא חוכמה להפיל את הכל על הנייר,

    על תשכחי שאנו מנסים להבין את הכתוב,

    לצערי, אני לא מסוגלת להתרכז בכמות כזו

    של טקסט.

    ע ר ב ו ת

  4. ל-מה זה משנה מה השם?

    מורגש שדברייך יוצאים מתוך הלב,מתוך הנקודה שבלב Smile

    שיהיה לך בהצלחה,לכולנו!!!

  5. אסתר המלכה מהקבוצה הווירטואלית:)

    ל"מה זה משנה מה השם?" – אהבתי והתרגשתי לקרוא את מילותייך, את בחורה לא? עלי והצליחי יקירה, איפה שאחרים נפלו את יכולה לקום, ומי יודע….אולי יום אחד הם יקומו איתך:-)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest