דף הבית / המשבר ופתרונו / חיל נחתים רוחני

חיל נחתים רוחני

שאלה: היום מתרחש עימות גדול מאוד בין רוסיה ואוקראינה. בפני תושבי לוגנסק ודונצק ניצבת השאלה, או להגן על אדמתם עד הסוף במחיר של אבדות עצומות, או לנקוט באמצעים אחרים. כיצד חכמת הקבלה רואה את הבעיה הזאת?

תשובתי: למרבה הצער, כל העימותים בעולם קשורים אלינו. וככלל, הם מצטברים והופכים להיות מכוונים נגדינו, מאחר ואנחנו, בהיותנו הכוח היחיד שמסוגל לאזן את החיובי והשלילי בעולם, לא עושים את זה.

לכן, גם לוגנסק וגם דונצק, וגם רצועת עזה וגם כל מיני סכסוכים ועימותים בתוך המשפחה, ולא משנה איפה שזה לא יהיה, קשורים בקשר אחד.

הכול, החל מעימותים וסכסוכים קטנים שנוצרים בתוך הגוף שלנו כמחלות שונות, וכלה באי סדרים ומריבות בחברה האנושית בכל הרמות והתחומים: כלכליים, פוליטיים, רוחניים, משפחתיים, מקושרים במערכת אחת. ורק העָם היהודי יכול לאזן אותה, אם יתחיל להתחבר ולהתאחד בצורה נכונה ביניהם על פי שיטת הקבלה.

לכן אני לא יכול לומר שום דבר טוב על דונצק ולוגנסק, עד שלא ניקח את העניין הזה בעצמנו לידיים שלנו.

הערה: יכולים להבין אותך בכזאת צורה, שצריך חיל נחתים ישראלי שיעשה שם סדר.

תשובתי: לא, לא צריך שום חיל נחתים! פשוט העָם היהודי צריך להגיע להסכמה הדדית ביניהם, ליחסים הדדיים זה עם זה, שזה מה שדורשת מאיתנו תורת האמת. וזה, בראש ובראשונה. אנחנו, היהודים, וגם העולם כולו, נמצאים על סף כאלה אירועים קריטיים, שאני לא יכול להתאפק ולבלבל את האנשים בתקווה שהכול יסתדר בצורה כלשהי.

אבל המאזינים של האקדמיה שלנו הם אנשים שונים ומגוונים, לא רק יהודים. זה אומר, שגם הם יכולים להיות נשאים של רוח הקבלה. כלומר, את השלום בשטחה של אוקראינה יביא לא רק העָם היהודי, אלא גם אוקראיני שעוסק בחכמת הקבלה.

מתוך התוכנית "דעה מיוחדת", 17.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לעלות למעלה מהניגודים
חוק נוקשה של הטבע
אין אויבים, יש רק שותפים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest