דף הבית / אקטואליה / חיים חדשים 763 – אירופה סופו של עידן

חיים חדשים 763 – אירופה סופו של עידן

הערכים הטובים של אירופה "רוכבים" על האגו של האדם כמו ציפוי חיצוני, לראייה היטלר. כולם מדברים במילים יפות, אבל את היכולת לממש מביאה רק חכמת הקבלה שמתגלה כיום. (הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי וניצה מזוז)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "אירופה סופו של עידן".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

הערכים הטובים של אירופה "רוכבים" על האגו של האדם כמו ציפוי חיצוני, לראייה היטלר. כולם מדברים במילים יפות, אבל את היכולת לממש מביאה רק חכמת הקבלה שמתגלה כיום. בזמנינו עליהם ללמוד את פנימיות ישראל, את האידיאה והשיטה לחיבור מעל האגו. חכמת הקבלה מלמדת כיצד להשתמש בכוח החיבור שנסתר בטבע, ועל ידו להתחבר באמת.

חיבור אמיתי לא מגיע מתוך שינויים חיצוניים, אלא מתוך שינוי פנימי של האדם. מדובר בשיטה להתעלות מעל האגו, קניית טבע חדש של השפעה ואהבה, בלעדיה לפנינו תהום. באירופה חשבו ליצור אדם נאור ללא שינוי פנימי, אך מכיוון שטבע האדם לרצות ליהנות והוא תמיד חושב על עצמו בלבד, האיחוד האירופי נכשל. זה כמו להכניס אנשים ששונאים זה את זה לדירה אחת, עדיף שיתרחקו זה מזה.

האסלאם הקיצוני זו צרה משותפת, אך בלעדיה האירופאים כבר היו אוכלים זה את זה. מכיוון שאירופה זו היבשת המפותחת ביותר, דווקא ממנה יכול לבוא תיקון ודוגמא לעולם. האמצעי לחיבור טמון בטבע, כוח של חיבור ואהבה, עד כה לא היינו זקוקים לו, היום כן. כדי לאתר את הכוח הטוב הזה עלינו ללמוד על טבע האדם, טבע העולם וכיצד מתפתחים.

תוכניות קודמות:
חיים חדשים 762 – אירופה והתפתחות האנושות
חיים חדשים 761 – אהבה משלימה אותי
חיים חדשים 760 – הכמיהה לאהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest