דף הבית / אקטואליה / חיים חדשים 664 – 2015 – סקירה עולמית

חיים חדשים 664 – 2015 – סקירה עולמית

מהן הסיבות להתגברות מעשי הטרור בעולם, לאן נעלמה תחושת השייכות ששמרה עלינו עד כה ואיך נוכל להיעזר בקשרים בינינו כדי לבנות עולם בטוח? (הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי ויעל לשד-הראל)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "2015 – סקירה עולמית".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

ב-2015 התעצם הטרור בעולם, הנשק נעשה זמין וקל להשגה, בעוד שרמת הסובלנות הולכת ופוחתת, התעשייה עברה מתעשייה כבדה לטכנולוגיות חדשות וקלות, מה שמשחרר המון מובטלים לשוק העבודה, וחוסר המעש דוחף אף הוא לטרור.

אני צופה שב-2016 הטרור יפגע במסחר הבינלאומי, בתיירות ואנשים יפחדו לצאת מהבית. העולם מנוהל על ידי קבוצות כוח, גל המהגרים ששטף לאחרונה את אירופה זו רק ההתחלה, יגיעו עוד המונים מאסיה, סין, יפן ואפריקה. ירידה חזקה בערך הנפט, גורמת לרוסיה לאבד את כוחה וכך גם מדינות המפרץ, האנשים מאבדים קשר למדינה ולעם שלהם, ולכן גם המדינות ייחלשו. בקרוב אוכלוסיית העולם תגיע ל-8 מיליארד, כאשר 7 מיליארד מהם לא יהיו נחוצים, והחברה תצטרך להעסיק אותם איכשהו, לספק להם צרכי מחייה ולחנך אותם שלא יהיו לפראי אדם ויהרסו את כדור הארץ. אמנם יש ידיעות שגילו מים על המאדים, אבל לא נוכל לחיות באף מקום חוץ מאשר בכדור הארץ, אין לנו לאן לברוח. ניאלץ להבין שכולנו קשורים זה לזה ושאנחנו מוכרחים לתקן קודם כל את הטבע שלנו.

תוכניות קודמות:
חיים חדשים 663 – סיכום 2015 והפקת לקחים
חיים חדשים 662 – קיצוניות או השלמה הדדית
חיים חדשים 661 – יציבות מול מהפכנות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest