דף הבית / אהבה / זוגיות / חיים חדשים 24 – בניית קשר זוגי

חיים חדשים 24 – בניית קשר זוגי

מה מקור הקושי בהתחייבות לקשר זוגי אצל שני בני הזוג ומדוע חשוב שהאישה תקיים מערכת אינטימית אחת? (הרב ד"ר מיכאל לייטמן משוחח עם אורן לוי, ניצה מזוז ואורית דולב, פסיכולוגית ומטפלת זוגית)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "זוגיות: פחד של גברים מחתונה ומחויבות, אופי האישה וקלקולו בימינו".

לצפייה/האזנה: WMV וידאו | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: WMV וידאו | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

חתונה עבור גברים מסוימים, פירושה תחושה של אובדן החופש לנצח. במובן מסוים גבר נשאר כמו ילד, לכן על האישה לתת לבעלה תחושה שלמרות החתונה הוא יישאר חופשי.

– אישה צריכה לגרום לגבר להרגיש שהיא לוקחת על עצמה לעזור לו ולאהוב אותו. עליה להידמות לאימו ביחס שלה, כך הגבר לא יחוש כבול באזיקים, להיפך, הוא יזדקק לה כמו תינוק לאימא.
– אם הגבר קשור לאימו, כדאי לאישה להתחבר אליה ולהשפיע עליו דרכה. באופן כללי כדאי לאישה להיקשר אל הקרובים לו, ולבנות את משפחתה בתוך המשפחה שלו.
– אם הגבר לא מחובר למשפחתו, על האישה להיקשר אל החברים שלו, ולהרעיף עליהם יחס טוב ומפנק.

– על בסיס היחס הזה, היא יכולה להסכים עימו על הגבולות והדברים החשובים לה, כי אישה היא חכמה מטבעה, ויכולה לגרום לגבר להרגיש שהם הולכים בדרך שהוא בחר, אך למעשה את המטרה היא הגדירה מראש.

בתוך כל אישה קיים חוש טבעי המרגיש שגבר מסוים מתאים לה בכל התחומים, אבל בחברה המודרנית החוש הזה היטשטש בגלל השפעות מלאכותיות ומבלבלות. קמפינג בטבע לתקופה ממושכת בשילוב עם לימוד נכון יכולים לחדש בתוכה את החוש הזה, לסייע לה למצוא את בן הזוג המתאים לה ולהזמין ממנו את היחס הנכון.

תוכניות קודמות בנושא "זוגיות":
חיים חדשים 23 – בחירת בן זוג מתאים
חיים חדשים 22 – הצורך במשפחה וההתמודדות עם רכושניות מצד גברים
חיים חדשים 21 – יחס חם בבית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest