דף הבית / אקטואליה / חייבים להגיע לאיזון

חייבים להגיע לאיזון

 שאלה: לאן מוביל המצב של ירידת האמון בשלטון?

תשובתי: זה קורה היום בכל העולם, בכל המדינות ובכל התחומים, לא רק בפוליטיקה, אלא גם במערכת הפיננסית, בתרבות ואפילו בחינוך, בכל דבר, בסך הכול בכל התחומים שבהם האנושות עוסקת, יש נסיגה וחוסר ראיית העתיד.

ודאי שאירועים כמו התפרצות הווירוס או מכות טבע יכולים לזרז מאוד את ההתפתחות, אבל בטוח שעלינו לחשוב בצורה רצינית על עתיד העולם בפרספקטיבה רחוקה, ועם זאת לחשוב איך נתקדם לכיוון זה בצעדים קטנים. העולם לא יירגע עד שיהיה איזון בין כולם, בין כל בני האדם, ובסך הכול בין האנושות לטבע הדומם, הצומח והחי. אחרת אנחנו גורמים נזקים גדולים מאוד לעצמנו, אחר כך יהיה קשה מאוד להקים הכול מחדש.

בטבע קורה שיש הבדלים בלחצים, הבדלים בחום וקור, הבדלים בכל מיני נתונים, והם קיימים ופועלים לעבר האיזון ביניהם. אותו דבר עלינו לקיים בעולם, בציוויליזציה שלנו, בין כל באי האנושות. בסופו של דבר האנושות צריכה לפעול לפי חוקי הטבע, כמו בפיזיקה, שיהיה איזון. לא יכול להיות כאן קר וכאן חם, יהיו זעזועים עד שיהיה איזשהו ממוצע. כך גם אנחנו צריכים לראות שבעתיד יהיה ממוצע. עלינו להראות לכולם שבעתיד האנושות תצטרך לראות את עצמה כמדינה אחת.

שאלה: הדרך להגיע לאיזון היא שהאנושות תראה את עצמה כמדינה אחת?

תשובתי: כן "כאיש אחד בלב אחד", מדינה אחת. ומערכת שעובדת באיזון, בהרמוניה, איפה ומה צריך לספק ואיפה להצליח, להשתמש בכדור הארץ כאחד לכולם ובכל האנושות כאחת לכולם.

 

מתוך ישיבת כתבים, 3.10.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest